Przejdź do treści

udostępnij:

Vivid Games ogłosił daty premier dwóch gier

Vivid Games ogłosił daty premier dwóch gier z segmentu mid-core. Gravity Rider Zero trafi do Apple App Store i Google Play już 26 sierpnia. Premierę Zombie Blast Crew zaplanowano zgodnie z tematyką na najlepszy marketingowo termin, w Halloween. W tym roku bydgoska spółka planuje wypuścić jeszcze 10 gier mobilnych z segmentu casual, a także pierwsze tytuły na konsolę Nintendo Switch.

„Gravity Rider Zero” to kontynuacja marki Gravity Rider, która trafiła do tej pory do 6,5 mln użytkowników. Zaoferuje ona graczom 100 tras i blisko 20 pojazdów. Tytuł trafi również na platformę Nintendo Switch. Oficjalna premiera w sklepie Apple App Store odbędzie się 26 sierpnia. Tytuł zadebiutuje równocześnie w sklepie Google Play.

- Wykorzystaliśmy sprawdzony gameplay modyfikując strukturę gry tak aby lepiej dopasować ją do oczekiwań graczy. Zmieniliśmy monetyzację koncentrując się przede wszystkim na formatach reklamowych, subskrypcji oraz bezpośrednich zakupach pojazdów – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. ­– Mamy szerokie plany dotyczące tej marki – będziemy wprowadzać do niej komponent synchronicznego multiplayera, jak również możliwości kreacji poziomów przez graczy. Rozważamy również kolejne platformy sprzętowe – kontynuuje Kościelny.

„Zombie Blast Crew” to gra akcji osadzona w realiach apokalipsy Zombie. Tytuł zaoferuje możliwość rozgrywki w trybach eventowych, wieloosobowych i survivalowych, turnieje, listy rankingowe oraz kampanię jednoosobową. Premiera w kanałach dystrybucji zaplanowana jest na 31 października.

- Utrzymując niskie koszty produkcji udało nam się wykonać znacznie większą pracę niż pierwotnie zakładaliśmy. Istotnie ulepszono konstrukcję meta-gry, system progresji gracza jak również sam gameplay – który zaoferuje znacznie bardziej urozmaiconą i wciągającą rozgrywkę. Do dyspozycji graczy będzie większa liczba postaci i contentu. – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. ­– Od kilku miesięcy testujemy grę i jesteśmy zadowoleni ze wzrostu metryk. Zdecydowaliśmy wydać grę o Zombie podczas Halloween, co punktu widzenia marketingu ma największy sens – dodaje Kościelny.

Oprócz nowych gier mobilnych mid-core anonsowanych powyżej, do końca roku portfolio Vivid Games powiększy się przynajmniej o katalog gier mobilnych z segmentu casual. Pierwsze tytuły powinny trafić również do dystrybucji w sklepie Nintendo eStore dzięki współpracy z Qubic Games.

- Jesteśmy w trakcie ewaluacji licznych nowych projektów, zarówno pochodzących z programu wydawniczego jak również nowych gier Vivid Games. W najbliższym czasie będziemy ogłaszać nowe tytuły – podsumowuje Kościelny.

O Spółce:

Vivid Games jest jednym z najlepszych polskich developerów gier mobilnych. Od ponad dekady tworzy i dostarcza na globalny rynek najwyższej klasy produkty. Największym sukcesem Spółki jest Real Boxing, który jest najlepszą serią bokserską dostępną na platformach mobilnych. Studio zostało uznane za swoje osiągnięcia tytułem „Best Indie Developer”, otrzymało też nagrodę „Best Polish Game of the Year”, oraz prestiżowe wyróżnienie Apple Editors’ Choice. Vivid Games S.A. jest spółką publiczną, notowaną na warszawskiej giełdzie GPW i posiada biura w Bydgoszczy i Warszawie.

Źródło: Spółka, #VVD

Zobacz także: Vivid Games SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: