Przejdź do treści

udostępnij:

Premiera „Season Pass” do „Frostpunka” od 11 bit studios

We wtorek 27 sierpnia 2019 roku 11 bit studios S.A. rozpoczęło sprzedaż pakietu płatnych dodatków, tzw. „Season Pass” do „Frostpunka”.

„Season Pass” do „Frostpunka, którego sprzedaż ruszyła 27 sierpnia 2019 roku, zawierał będzie trzy dodatki. Pierwszy z nich - „The Rifts” już trafił do klientów. Dodatek wprowadza nową mapę do trybu Endless, na której gracze, korzystając z nowych mechanik pozwalających na stawianie mostów nad rozpadlinami, będą mogli rozbudowywać swoje miasto w zupełnie nowy sposób. Kolejne DLC w ramach „Season Pass” zadebiutuje do końca bieżącego roku. Dodatek pod tytułem „The Last Autumn” zawierał będzie nowy scenariusz z zupełnie nowymi mechanikami gry oraz unikatową architekturą i będzie stanowił poważne rozszerzenie uniwersum „Frostpunka”, również pod względem narracyjnym. Ostatni z dodatków, którego roboczy tytuł brzmi „Projekt TVADGYCGJR”, trafi na rynek w pierwszych miesiącach 2020 roku. Bliższe informacje na jego temat zostaną ujawnione w terminie późniejszym. Dodatkowo 11 bit studios S.A. udostępniło dzisiaj bezpłatnie wszystkim posiadaczom „Frostpunka” trzy nowe mapy do trybu Endless – „Frozen Grove”, „Snowdrifts” and „Hanging Rock”, które bazują na mapach ze scenariuszy „The Arks”, „Refugees” i „The Fall of Winterhome”.

„Season Pass” do „Frostpunka” jest dostępny na najważniejszych światowych platformach dystrybuujących gry w postaci cyfrowej, w tym Steam, GOG i Origin. Jego cena została wyznaczona na 24,49 USD/EUR (89,99 PLN). Pakiet, oprócz trzech DLC, zawiera też ścieżkę dźwiękową z „Frostpunka” i ekskluzywny artbook (w wersji cyfrowej). Fani będą też mogli nabywać każdy z dodatków z osobna. Cena pierwszego, czyli „The Rifts”, to 4,99 USD/EUR (17,99 PLN).

O Spółce:

11 bit studios S.A. działa na rynku gier od 2010 roku. Jest producentem multiplatformowych gier komputerowych. Spółka ma na koncie takie tytuły jak: „Anomaly”, „This War of Mine” i „Frostpunk”, który zadebiutował w kwietniu 2018 roku. 11 bit studios S.A. prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego, w maju 2018 roku wydała grę „Moonlighter”. W 2018 roku Spółka miała 82,11 mln PLN przychodów ze sprzedaży i 37,55 mln PLN zysku netto.

Źródło: Spółka, #11B

udostępnij: