Przejdź do treści

udostępnij:

Eurocash uruchamia platformę marketplace dla handlu niezależnego

Grupa Eurocash uruchamia platformę marketplace eurocash. pl Market, dla handlu niezależnego – poinformowali przedstawiciele spółki na poniedziałkowej konferencji.

"Jeszcze kilka lat temu wszyscy byli podekscytowani hipermarketami, potem nadszedł czas dyskontów. Teraz konsument potrzebuje więcej, zwraca większą uwagę na bliskość sklepu, jakość produktów, a nie tylko na cenę” - powiedział prezes Eurocashu Luis Amaral.

 

Wskazał, że dochód rozporządzalny rośnie i klienci są gotowi zapłacić więcej za produkty premium, a społeczeństwo się starzeje, co sprzyja mniejszym zakupom w pobliskich sklepach.

 

„Widzimy naszą rolę w połączeniu konsumentów z handlem niezależnym. (…) W mojej ocenie polski rynek niezależny ma szansę stać się najbardziej rozwiniętym, nowoczesnym kanałem sprzedaży w Europie” - powiedział Amaral.

 

Platforma typu marketplace połączy bezpośrednio producentów towarów i produktów z ok. 10 tys. klientów grupy Eurocash (docelowo 80 tys.), działających w ramach sieci Lewiatan, abc, Gama, Euro Sklep, Duży Ben czy Groszek. Z platformy będą mogli też korzystać klienci niezrzeszeni, którzy kupują towar w hurtowniach grupy.

 

Poza bieżącą ofertą hurtową klienci będą mieli dostęp np. do produktów lokalnych, ekologicznych, czy importowanych.

 

Jak powiedział Amaral, dotąd przedsiębiorca mógł zamówić do swojego sklepu produkty z oferty liczącej ok. 11 tys. produktów, a dzięki marketplace oferta może wzrosnąć docelowo do 500 tys. produktów.

(PAP Biznes), #EUR

 

pel/ pr/

Zobacz także: Eurocash SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: