Fishing Clash z kampanią telewizyjną w Stanach Zjednoczonych | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
30 wrz 2019, 12:21

Fishing Clash z kampanią telewizyjną w Stanach Zjednoczonych

Wrocławska spółka Ten Square Games (mWIG40) rusza na podbój amerykańskiego rynku dwoma spotami wyprodukowanymi na Florydzie – Reel excited oraz Get Away When You Can’t Get Away – które przez prawie miesiąc będą promować bijącą rekordy popularności produkcję o łowieniu ryb 
 
W ramach kampanii, w kanałach amerykańskiej kablówki pojawiać się będą dwie serie spotów. Akcja wycelowana jest w męską część widowni, a przygotowane dwa niezależne cykle spotów będą emitowane równolegle. Każda z serii dostosowana została przekazem do odpowiedniego wieku oraz profilu odbiorcy i składa się z materiału o długości 15’ i 30” rozwinięcia. 
 
W cyklu „Reel excited” widzimy dwójkę przyjaciół spędzających wspólnie czas przy łowieniu ryb, oraz wspólnie pasjonujących się możliwościami zdobycia niesamowitych okazów. Ten zestaw filmów celowany jest w młodszą grupę odbiorców.

Natomiast w spotach serii „Get away when you can’t get away’ otrzymujemy obraz osoby, na co dzień pracującej za biurkiem, marzącej o jak najczęstszych wypadach na ryby. Dla niej gra staje się świetnym uzupełnieniem pasji w chwilach, kiedy nie może się wyrwać na połów.  

Za kreację reklam oraz zakup mediów odpowiedzialna była amerykańska agencja TCA Tv, doskonale znająca rynek reklamowy w Stanach Zjednoczonych i posiadająca doświadczenie w branży gamingowej.  

- W trakcie poszukiwań agencji spotkaliśmy się z wieloma firmami. Jednak to właśnie agencja TCA miała doświadczenie w kreacji spotów dla modelu Free to Play w jakim wydana jest nasza gra Fishing Clash oraz posiadała silny zespół media buyers. - mówi Arkadiusz Pernal członek zarządu – Dodatkowo ujęła nas podobnym do naszego sposobem myślenia i patrzenia na dane oraz ich analizy i badania efektywności.  
 
Kampania, która potrwa od 27.09 do 24.10 dostanie dodatkowe wsparcie w postaci precyzyjnie targetowanych działań on-line. Jest to pierwsza telewizyjna reklama spółki.

- Telewizja to dla nas nowy krok, test nowego kanału, sprawdzenie jego potencjału w branży free to play– mówi Arkadiusz Pernal - jako firma w DNA mamy wpisany stały rozwój i poszukiwanie jak najbardziej optymalnych rozwiązań, dlatego mimo, że grę ściągnęło już 30 milionów użytkowników ciągle poszukujemy nowych szans i nie spoczywamy na laurach. Obecna kampania to efekt kilkumiesięcznej pracy i niesamowitego zaangażowania w projekt dużego zespołu w firmie. Przeanalizowania masy danych, weryfikacji różnych wariantów i wyboru najbardziej optymalnego scenariusza. Nasi pracownicy lubią takie wyzwania a my dajemy im możliwość do ich podejmowania. Jeżeli projekt osiągnie zakładane wyniki, nie wykluczamy kolejnych takich przedsięwzięć. 

Fishing Clash to jedna z topowych mobilnych gier hobbistycznych na świecie przeznaczona dla miłośników przygód wędkarskich. Jest to połączenie symulatora połowów, gry na świeżym powietrzu i gry sportowej 

Źródło: Spółka, #TEN

Zobacz także: Ten Square Games SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości