Grupa LPP otworzyła pierwsze salony swoich marek w Finlandii - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Salony marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay zajmują w Mall of Tripla, centrum handlowym Helsinek, łączną powierzchnię 6.520 m kw.
"Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza, jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.
Jak dodał, centrum Mall of Tripla to dobrze skomunikowany, wielofunkcyjny obiekt, który ma szansę stać się najważniejszym punktem handlowym w Finlandii.
Po debiucie w Finlandii, salony stacjonarne marek LPP działają już na 25 rynkach. W ostatnich miesiącach LPP uruchomiło sprzedaż internetową na Ukrainie, która jest dla firmy 13. rynkiem e-commerce. W 2020 roku spółka planuje otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych w Macedonii Północnej.
(PAP Biznes), #LPPpel/ ana/