DRAGO entertainment zapowiada FrostFall i prezentuje pierwszy teaser z gry
DRAGO entertainment, producent gier PC, którego udziałowcem jest notowana na NewConnect spółka Movie Games, opublikowało dziś pierwszy teaser swojej nadchodzącej produkcji – FrostFall. Gra będzie utrzymana w konwencji FPS/survival. Premiera projektu planowana jest w 2020 roku.
- Od dłuższego czasu pracujemy nad najważniejszym dla spółki tytułem, który dziś z przyjemnością ogłaszamy. To gra typu FPS/survival z bardzo głęboką historią i dużym, otwartym światem w klimacie post-apokaliptycznym o nazwie FrostFall. To co może spodobać się graczom to na pewno dojrzała, nieoczywista i wielowątkowa fabuła. W kwestiach technicznych, zdecydowaliśmy się na rozwiązania, które według mojej wiedzy nie pojawiły się jak dotąd w żadnej innej grze. Jednym z nich będzie dynamiczny system pogody – dla przykładu, jeśli w grze spadł śnieg, a następnie wyszło słońce, gracz będzie mógł zaobserwować roztapianie się śniegu – mówi Lucjan Mikociak, szef i jeden z założycieli DRAGO entertainment. – Wierzymy, że FrostFall na długo zapadnie graczom w pamięci i dołączy do grona polskich tytułów odnoszących sukcesy na całym świecie – dodaje.
DRAGO entertainment chce pozyskać blisko 1,6 mln zł. Minimalny próg kampanii to kwota 0,84 mln zł, do tej pory zebrano ponad 0,32 mln zł. Zbiórka potrwa do 14 listopada.
- Bardzo cieszy nas zainteresowanie z jakim spotykamy się w czasie trwającej kampanii crowdfundingowej. Kwota, którą do tej pory udało się nam pozyskać jest potwierdzeniem, że inwestorzy wierzą w nas i w projekty, które realizujemy – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment.
Studio planuje przeznaczyć pozyskane środki na realizację strategicznych celów. Zakładają one produkcję ogłoszonej dziś gry FrostFall oraz sfinansowanie pięciu symulatorów, z których trzy: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator i symulator Airport Contraband, od kilku tygodni są dostępne na platformie Steam.
Przy rozwoju mniejszych projektów DRAGO entertainment otrzymuje wsparcie od notowanej na rynku NewConnect spółki Movie Games, która jest jednym z jej udziałowców.
Kampania crowdfundingowa jest początkiem drogi spółki do debiutu na rynku NewConnect. DRAGO entertainment chce stać się spółką publiczną już w 2020 roku.
Kampania crowdfundingowa przeprowadzona za pośrednictwem platformy SmartFunds: https://drago.smartfunds.pl/
O Spółce:
DRAGO entertainment, powstała w 1998 roku w Krakowie. Przez pierwsze lata działalności spółka koncentrowała się na tworzeniu innowacyjnych projektów na zlecenie, które w większości finansowane były przez międzynarodowych wydawców gier. W tym czasie zespół DRAGO entertainment wyprodukował i opublikował znane bestsellery, takie jak Oil Tycoon 2, Cold Zero: The Last Stand czy Hell-Copter, w Polsce znany jako Vulture. Spółka wzmacniała kompetencje zespołu i budowała profesjonalny team oraz opracowywała własne tytuły, by w 2018 roku podjąć decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier. W ten sposób, w grudniu 2018 roku na rynku światowym zadebiutowała gra spółki – Treasure Hunter Simulator. Wydawcą tytułu jest notowana na NewConnect spółka Movie Games. Koszty produkcji, zwróciły się w pierwszej dobie po premierze gry.
O platformie SmartFunds:
Smartfunds to platforma crowdfundingu udziałowego, której celem jest łączenie inwestorów indywidualnych, z perspektywicznymi spółkami, poszukującymi kapitału na rozwój i wzrost rzędu 1-2 mln zł. Platforma powstała na wzór rozwiązań i dobrych praktyk z rynków zachodnich. Proces jest prosty i przejrzysty dla obu stron. Inwestorzy mają możliwość angażowania się w dotychczas niedostępne dla nich projekty, wykorzystując stosunkowo niedużą ilość kapitału. Spółki, pojawiające się na Smartfunds mogą natomiast, zdobyć potrzebne środki na rozwój i dołączyć do grona swoich udziałowców rozproszoną grupę inwestorów indywidualnych.
Źródło: Spółka