Trwa XIII edycja konkursu Złota Strona Emitenta. Zapisy dla małych spółek trwają do 30 listopada 2019 r.
Podobnie jak w zeszłym roku, przewidziano dwie klasyfikacje konkursowe - „Najlepszy serwis IR” oraz „Lider komunikacji online”. W obu klasyfikacjach wyodrębniono 3 kategorie związane z wielkością spółki: spółki duże (spółki należące do indeksów WIG20 i mWIG40); spółki średnie (spółki należące do indeksu sWIG80); spółki małe (spółki notowane na rynku regulowanym nienależące do indeksów WIG20, mWIG40 i sWIG80 oraz spółki notowane na ASO NewConnect).
Konkurs składa się z trzech etapów. Pierwszy z nich potrwa do 17 lutego 2020 roku. Podczas niego analizowane są strony internetowe z perspektywy zawartości informacyjnej strony i użyteczności serwisu oraz komunikacji z inwestorem. W drugim etapie, w każdej z klasyfikacji, ocena należeć będzie do Jurorów, którzy przeanalizują spółki pod wieloma obszarami.
Podczas III etapu, analiza nominowanych spółek spoczywać będzie na barkach Kapituły Konkursu. Do udziału w pracach Kapituły zostały zaproszone nie tylko znane osobistości z rynku kapitałowego, ale i najbardziej uznani eksperci w takich dziedzinach jak grafika, komunikacja marketingowa, dziennikarstwo, ekonomia czy relacje inwestorskie.
W przypadku spółek dużych i średnich badane są wszystkie spółki notowane na GPW w Warszawie. Jednak małe spółki muszą zgłosić chęć udziału w konkursie drogą mailową do dnia 30 listopada 2019 r. na adres zse@seg.org.pl. Więcej informacji znajduje się TUTAJ.
Źródło: Spółka