DRAGO entertainment prezentuje Paparazzi Simulator. Zapowiedź ‘‘łowcy celebrytów’’ jest już dostępna na platformie Steam
Paparazzi Simulator, najnowsza zapowiedź gry DRAGO entertainment – producenta i dewelopera gier PC – jest już dostępna w serwisie Steam. Tytuł stanowi piątą zapowiedź z planowanych przez studio symulatorów na rok 2020. Wydawcą gier będzie Movie Games, notowany na NewConnect, udziałowiec DRAGO entertainment.
- Jednym z założeń strategii DRAGO entertainment było stworzenie w krótkim czasie pięciu symulatorów, gatunku, który obecnie wpisuje się w bardzo popularny trend na globalnym rynku gier. Na Steamie jak dotąd były dostępne zapowiedzi czterech z nich – Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband i Detective Simulator. Dostępna jest już także zapowiedź najnowszego projektu - Paparazzi Simulator – informuje Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment.
- W grze Paparazzi Simulator, gracz wciela się w rolę „fotografa” pracującego dla różnych agencji. Na ich zlecenie musi dostarczać zdjęcia celebrytów. Aby zrealizować zadanie, musi wkradać się do domów celebrytów, przekupywać bouncerów i ochroniarzy, śledzić swoje „cele” i w odpowiednim momencie zrobić dobrej jakości fotografie – mając na to zaledwie kilka sekund! Gracz przemieszcza się swoim samochodem pomiędzy różnymi lokacjami, jak rezydencje, hotele czy kluby – komentuje Lucjan Mikociak, szef i jeden z założycieli DRAGO entertainment.
Paparazzi Simulator, podobnie jak cztery pozostałe symulatory autorstwa spółki, trafią na rynek w 2020 roku.
Na platformie Smartfunds trwa obecnie kampania crowdfundingowa spółki. Pozyskane z niej środki DRAGO enterainment przeznaczy m.in. na produkcję pięciu symulatorów. Część kwoty pozwoli na dopracowanie oraz wydanie w trybie Early Access gry typu FPS/ survival FrostFall, rozwinięcie zespołu deweloperskiego oraz debiut na rynku New Connect.
- Trwająca, do 5 grudnia 2019 roku, kampania crowdfundingowa cieszy się sporym zainteresowaniem wśród inwestorów. Finał kampanii zbliża się wielkimi krokami ku końcowi, cel minimum został przekroczony, teraz pracujemy nad osiągnięciem progu maksymalnego – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu spółki.
Więcej informacji na temat kampanii dostępnych jest na stronie: https://drago.smartfunds.pl/
- 4 grudnia odbędzie się kolejny czat inwestorski z naszym udziałem, przeprowadzany za pośrednictwem serwisu strefainwestorow.pl. To doskonała okazja do zadania nam pytań oraz rozwiania ewentualnych wątpliwości osób zainteresowanych naszym zespołem. – dodaje prezes zarządu spółki.
O Spółce:
DRAGO entertainment, powstała w 1998 roku w Krakowie. Przez pierwsze lata działalności spółka koncentrowała się na tworzeniu innowacyjnych projektów na zlecenie, które w większości finansowane były przez międzynarodowych wydawców gier. W tym czasie zespół DRAGO entertainment wyprodukował i opublikował znane bestsellery, takie jak Oil Tycoon 2, Cold Zero: The Last Stand czy Hell-Copter, w Polsce znany jako Vulture. Spółka wzmacniała kompetencje zespołu i budowała profesjonalny team oraz opracowywała własne tytuły, by w 2018 roku podjąć decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier. W ten sposób, w grudniu 2018 roku na rynku światowym zadebiutowała gra spółki – Treasure Hunter Simulator. Wydawcą tytułu jest notowana na NewConnect spółka Movie Games. Koszty produkcji, zwróciły się w pierwszej dobie po premierze gry.
Źródło: Spółka