Zwrot kosztów produkcji Vampire: The Masquerade - Coteries of New York. To najlepiej sprzedająca się gra Draw Distance | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
16 gru 2019, 13:31

Zwrot kosztów produkcji Vampire: The Masquerade - Coteries of New York. To najlepiej sprzedająca się gra Draw Distance

W niecały tydzień od premiery najnowszej produkcji Draw Distance - Vampire: The Masquerade - Coteries of New York - zwróciły się koszty produkcji gry wraz z marketingiem.

 - Jeszcze dzisiaj produkcja osiągnęła próg sprzedaży równoznaczny ze zwrotem kosztów produkcji i marketingu. Zaliczyliśmy niezwykle dobry start, a w pierwszej dobie gra osiągnęła siódmą pozycję wśród globalnych bestsellerów Steam oraz pierwszą na liście „wschodzące nowości”. Ponadto produkcja znalazła się wśród polecanych przez platformę Steam oraz GOG. - komentuje Michał Mielcarek, prezes Draw Distance. - Udało nam się uzyskać tak świetny wynik, mimo dosyć niesprzyjających warunków takich jak premiera w najgorętszym dla branży okresie roku, między promocjami, a nawet, w przypadku platformy GOG - w ich trakcie.

Kolejnymi działaniami będą dalsze usprawnianie gry oraz późniejsze przeniesienie tytułu także na inne platformy. Jeszcze w zeszłym tygodniu do rąk graczy trafiły pierwsze aktualizacje, których zadaniem było poprawienie drobnych błędów. Spółka rozważa dodanie nowych wersji językowych, w pierwszej kolejności niemieckiej, rosyjskiej i hiszpańskiej. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, gra pojawi się na Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One w pierwszym kwartale 2020r.

- To może być przełomowa gra dla spółki. Mimo mieszanych ocen, fani uniwersum docenili to, że byliśmy w stanie przygotować wciągającą historię, z poszanowaniem materiału źródłowego, który tak bardzo kochają. W tej chwili skupiamy się na wyeliminowaniu błędów, przygotowujemy konsolowe wersje, a także sprawdzamy kwestie dotyczące tłumaczeń. – zapowiada Mielcarek. - Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na dystrybucję tytułu i dalsze działania mające na celu zwiększenie widoczności. Gra obecna jest już w wielu sklepach – poza Steamem i GOG-iem współpracujemy z Plug-In Digital, Genbą Green Man Gaming, GamersGate i Gamesplanet, dzięki którym Wampira można kupić m.in. w Humble Store, Fanatical, IndieGali Nuuvem i wielu innych. – dodaje.

O Draw Distance:

Draw Distance to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 roku jako iFun4all - spółka-córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów Indie Action Adventure oraz wykorzystujących Real World-Data – informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.

O Paradox Interactive:

Paradox Interactive to wydawca i deweloper gier na komputery osobiste, konsole XBOX oraz Play Station. Studio z siedzibą w Sztokholmie należy do najpopularniejszych wydawców gier w Europie. Ich produkcje znane są z rozmachu oraz dbałości o detale historyczne. Głównymi gatunkami gier pochodzących ze szwedzkiego studia są strategie oraz RPG. Do portfolio Szwedów należą takie marki jak Magicka, serie Europa Universalis i Hearts of Iron, czy Pillars of Eternity. W 2015 roku Paradox Interactive wykupiło firmę White Wolf Publishing, nabywając tym samym prawa do Vampire: The Masquarade.

Źródło: Spółka, #DDI

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości