BoomBit szacuje, że miał w grudniu 5,48 mln zł przychodów, więcej mdm o 48 proc.
BoomBit szacuje, że odnotował w grudniu 2019 roku 5,48 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost mdm o 48 proc. - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
W grudniu 3,03 mln zł przychodów dotyczyło gier wydawanych w formule GaaS, a 2,45 mln zł gier w formule non-GaaS.
"Bardzo dobry wynik osiągnął w grudniu segment gier non-GaaS, który wygenerował aż 2,45 mln zł przychodów. Przede wszystkim jest to zasługa gier hyper-casualowych wydanych w tym okresie, a debiuty wsparte zostały budżetem marketingowym" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes BoomBit Marcin Olejarz.
"Przychody Darts Club i Tanks A Lot! były w grudniu stabilne miesiąc do miesiąca, a przychody Idle Coffee Corp zwiększyły się. Grudzień to także pierwszy pełny miesiąc obecności na rynku gry Archery Club, która zadebiutowała 21 listopada – więc jej przychody w grudniu były wyższe w porównaniu do poprzedniego miesiąca. W tej chwili skupiamy się nad optymalizacją tej gry i wprowadzeniem nowych oczekiwanych elementów - przede wszystkim eventów oraz klubów i dopiero po ich wprowadzeniu będziemy stopniowo zwiększać wydatki marketingowe" - dodał wiceprezes Hannibal Soares.
W grudniu 2019 r. najważniejsze gry GaaS BoomBit (Archery Club, Darts Club, Tanks A Lot! oraz Idle Coffee Corp) wygenerowały łącznie 2,76 mln zł przychodów, co odpowiadało za 91 proc. przychodów segmentu GaaS w tym okresie.
(PAP Biznes), #BBTepo/ osz/
