Strategia grupy CCC na lata 2020-2022 zakłada skonsolidowaną rentowność operacyjną (bez wpływu MSSF16) w przedziale 8,5-9,5 proc. oraz rentowność netto ze sprzedaży (przed akcjonariuszami mniejszościowymi) w przedziale 7-8 proc. - poinformowała spółka. Przychody grupy w horyzoncie do 2022 roku mają wynosić między 8,5 a 9,0 mld zł.
Udział przychodów e-commerce ma być na poziomie 35-40 proc. skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży grupy, w tym realizowanie przez eobuwie. pl przychodów na poziomie ok. 3 mld zł i rentowności EBITDA eobuwie. pl 8-10 proc. (bez wpływu MSSF16).
Nakłady inwestycyjne grupy CCC średniorocznie sięgną 150-200 mln zł, wobec 700 mln zł w 2019 roku.
Dług netto do EBITDA (bez wpływu MSSF16) ma być w przedziale 0-1 proc.
Celem Grupy jest obniżenie zadłużenia za sprawą wzrostu rentowności operacyjnej. Grupa dąży także do zwiększenia efektywności wykorzystania kapitału obrotowego poprzez poprawę cyklu konwersji gotówki, aby w horyzoncie strategii wynosił mniej niż 100 dni.
(PAP Biznes), #CCCpr/ gor/