BoomBit aktualizuje strategię, chce wydawać rocznie 3-6 gier w formule GaaS
Zarząd BoomBit zaktualizował cele strategiczne grupy. W perspektywie najbliższych dwóch lat spółka zakłada wydawanie rocznie 3-6 gier w formule Game as a Service oraz dalszy rozwój portfolio gier typu hyper-casual - poinformowała spółka w komunikacie.
Jak podano, BoomBit planuje kontynuować wydawanie gier w formule Game as a Service zarówno produkcji własnej, jak i zewnętrznych twórców, a także gier w formule Game as a Product.
"Jednocześnie Grupa dostrzega potencjał dla swojego dalszego rozwoju w obszarze gier typu hyper-casual, co potwierdza istotna dynamika wzrostu przychodów uzyskanych z tego gatunku gier w ostatnich miesiącach" - podano w komunikacie.
Grupa postanowiła też "znacząco" zwiększyć swoje zaangażowanie w produkcję oraz kampanie marketingowe gier hyper-casual.
"Grupa zakłada, iż skutkować to będzie istotnym wzrostem udziału przychodów z reklam w strukturze przychodów ogółem" - podał BoomBit.
Z komunikatu wynika, że modyfikacje w strategii grupy mogą skutkować koniecznością dokonania odpisów aktualizujących niektóre pozycje ujmowane jako nakłady na prace rozwojowe.
(PAP Biznes), #BBTsar/ asa/
