Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit aktualizuje strategię, chce wydawać rocznie 3-6 gier w formule GaaS

Zarząd BoomBit zaktualizował cele strategiczne grupy. W perspektywie najbliższych dwóch lat spółka zakłada wydawanie rocznie 3-6 gier w formule Game as a Service oraz dalszy rozwój portfolio gier typu hyper-casual - poinformowała spółka w komunikacie.

Jak podano, BoomBit planuje kontynuować wydawanie gier w formule Game as a Service zarówno produkcji własnej, jak i zewnętrznych twórców, a także gier w formule Game as a Product.

"Jednocześnie Grupa dostrzega potencjał dla swojego dalszego rozwoju w obszarze gier typu hyper-casual, co potwierdza istotna dynamika wzrostu przychodów uzyskanych z tego gatunku gier w ostatnich miesiącach" - podano w komunikacie.

Grupa postanowiła też "znacząco" zwiększyć swoje zaangażowanie w produkcję oraz kampanie marketingowe gier hyper-casual.

"Grupa zakłada, iż skutkować to będzie istotnym wzrostem udziału przychodów z reklam w strukturze przychodów ogółem" - podał BoomBit.

Z komunikatu wynika, że modyfikacje w strategii grupy mogą skutkować koniecznością dokonania odpisów aktualizujących niektóre pozycje ujmowane jako nakłady na prace rozwojowe.

(PAP Biznes), #BBT

sar/ asa/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: