BoomBit szacuje, że miał w styczniu 8,5 mln zł przychodów, więcej mdm o 55 proc.
BoomBit szacuje, że odnotował w styczniu 2020 roku 8,5 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost mdm o 55 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Spółka podała, że wydatki na User Acquisition (pozyskiwanie graczy) wyniosły w styczniu 3,63 mln zł wobec 1,62 mln zł w grudniu.
W ocenie prezesa, duży wzrost przychodów miesiąc do miesiąca jest w dużej mierze efektem "bardzo dobrych wyników" gier hyper-casualowych.
"W styczniu wprowadziliśmy na rynek nowy tytuł z tej kategorii, co w połączeniu z grami wydanymi w poprzednich miesiącach oraz intensywnym wsparciem marketingowym, przyniosło bardzo pozytywny efekt przychodowy" - poinformował w komunikacie prasowym prezes Marcin Olejarz.
Na pierwszą połowę 2020 roku BoomBit planuje debiut gry Cooking Festival, aktualizacje Archery Club, Tanks a Lot! oraz Darts Club, debiuty nowych gier hyper-casualowych oraz wprowadzenie na platformę Nintendo Switch gier Carnage Battle Arena i Bridge Builder Adventure.
Zarząd BoomBit zaktualizował w poniedziałek cele strategiczne grupy. W perspektywie najbliższych dwóch lat spółka zakłada wydawanie rocznie 3-6 gier w formule Game as a Service oraz dalszy rozwój portfolio gier typu hyper-casual.
(PAP Biznes), #BBTsar/ pel/
