Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody gry "Fishing Clash" w styczniu wyniosły ok. 4 mln USD - Sensor Tower

Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wyniosły w styczniu ok. 4 mln USD - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 1,3 mln razy.

W grudniu, według szacunków Sensor Tower, przychody gry również wyniosły ok. 4 mln USD, a liczba pobrań sięgała miliona.

Portal oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD.

W czwartym kwartale 2019 roku - według szacunków TSG - gra "Fishing Clash" wypracowała 67,7 mln zł przychodów, co stanowiło 86 proc. skonsolidowanych przychodów Ten Square Games.

Sensor Tower szacuje, że inna gra Ten Square Games, "Wild Hunt", w styczniu przyniosła w obu sklepach na urządzeniach mobilnych ok. 130 tys. USD przychodów i została pobrana 840 tys. razy. Gra "Let's Fish" wypracowała 30 tys. USD przychodów i była pobrana przez graczy 50 tys. razy.

Zgodnie z szacunkami Sensor Tower, nowa gra TSG "Flip this House", znajdująca się w fazie testów na wybranych rynkach (tzw. soft launch), została pobrana w styczniu na urządzenia z systemem Android ok. 40 tys. razy. Dwa pozostałe tytuły z fazy soft launch, "Hunting Clash" i "Solitales" pobrano po 10 tys. razy.

(PAP Biznes), #TEN

kuc/ ana/

Zobacz także: Ten Square Games SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: