Przejdź do treści

udostępnij:

Firma Westa rozpoczyna kampanię crowdfundingową

Producent innowacyjnej gamy bloczków budowlanych ze zintegrowanym rdzeniem izolacyjnym rozpoczął kampanię crowdfundingową. NTB rozwijające działalność pod marką Westa, chcą pozyskać od inwestorów 4 mln zł, które planują przeznaczyć na zdecydowane przyśpieszenie rozwoju.

Spółka opracowała, opatentowała i wprowadziła już w pierwszych realizacjach deweloperskich materiał, który umożliwia znaczące oszczędności. Bloczki budowlane z rdzeniem izolacyjnym zapewniają jednocześnie izolację termiczną i akustyczną, a dzięki uzyskaniu wysokich parametrów w cieńszej niż standardowa ścianie, także dodatkową powierzchnię użytkową.

- Nasze produkty spełniają najwyższe normy energetyczne i akustyczne. Tym, co nas wyróżnia to fakt zastosowania opatentowanego rozwiązania, w którym nie jest konieczne stosowanie dodatkowej izolacji. To z kolei oznacza dla deweloperów oszczędność materiału, czasu i kosztów pracy. Nasze bloczki budowlane są nowym rozwiązaniem na rynku i spotykają się z bardzo dobrym odbiorem wśród klientów, którzy mieli już okazję je poznać – mówi Maciej Stańczuk, Prezes Zarządu Nowych Technologii Budowlanych S.A.

Spółka realizuje produkcję we własnym zakładzie w Sadownem, 90 km od Warszawy. Planuje także wprowadzić mobilne rozwiązanie, dzięki któremu będzie możliwe uruchomienie linii produkcyjnej bezpośrednio na terenie inwestycji.

Środki pozyskane z kampanii, Nowoczesne Technologie Budowlane chcą przeznaczyć na uruchomienie drugiej linii produkcyjnej w fabryce oraz zapewnienie odpowiednich poziomów stanów magazynowych do szybkiego wykorzystania przez klientów. Dzięki tym inwestycjom możliwości produkcyjne wzrosną dwukrotnie, dodatkowo także wprowadzone zostaną kolejne warianty produktowe. W planach jest także ekspansja zagraniczna, pod kątem której już prowadzone są pierwsze rozmowy i rozpoznanie rynków. Produkty pod marką Westa mają być obecne m.in. w Niemczech, Skandynawii i rozwijających się krajach Afryki.

- Naszym celem jest zdobycie pozycji lidera w produkcji energooszczędnych materiałów i szerzenie idei nowoczesnego podejścia do budownictwa – dodaje prezes.

Parametry kampanii na platformie Beesfund:

  • Liczba oferowanych akcji – 938 141
  • Procent oferowany – 10%
  • Cena emisyjna akcji – 4,26 zł

O firmie Westa:

Westa (dawniej Nowoczesne Technologie Budowlane) jest producentem innowacyjnych materiałów budowlanych do budownictwa mieszkaniowego. Posiada własną fabrykę w Sadownem i nowoczesną linię produkcyjną. Specjalizuje się w produkcji systemu materiałów budowlanych z zintegrowanym rdzeniem izolacyjnym do budowy ścian jednowarstwowych.

Źródło: Spółka

udostępnij: