Przejdź do treści

udostępnij:

Dino Polska miało w IV kw. 129 mln zł zysku netto wobec konsensusu 126,9 mln zł zysku

Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w czwartym kwartale 2019 roku według wyliczeń PAP Biznes 129 mln zł wobec 98,8 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie. Konsensus PAP Biznes zakładał 126,9 mln zł zysku netto.

EBIT wyniósł w czwartym kwartale 174,8 mln zł wobec 139 mln zł rok wcześniej i był zgodny z oczekiwanym przez rynek wynikiem 174,2 mln zł.

Wynik EBITDA grupy wyniósł w czwartym kwartale 219,7 mln zł i był wyższy rdr o 28,8 proc. Konsensus PAP Biznes zakładał 218,2 mln zł EBITDA

Przychody grupy wyniosły 2.123,5 mln zł wobec oczekiwanych 2.107 mln zł i były 35,2 proc. wyższe niż w czwartym kwartale 2018 r.

Wzrost sprzedaży LfL wyniósł w 2019 roku 11,6 proc. rdr.

W czwartym kwartale 2019 r. uruchomionych zostało 57 nowych sklepów Dino, czyli o 24 proc. więcej niż przed rokiem. Narastająco od początku 2019 r. otwartych zostało łącznie 138 sklepów w stosunku do 120 w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Na koniec grudnia 2019 r. sieć Dino liczyła 1.218 marketów o łącznej powierzchni sali sprzedaży 472,224 m2.

(PAP Biznes), #DNP

pr/

Zobacz także: Dino Polska SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: