Przejdź do treści

udostępnij:

SONKA finalizuje port gry Book of Demons dla 505 Games

SONKA, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w portowaniu gier na Nintendo Switch i inne konsole, finalizuje port gry Book of Demons na Nintendo Switch, Playstation 4 oraz Xbox One dla globalnego wydawcy 505 Games. Tytuł dostępny na PC sprzedał się w ilości ponad 400 tys. kopii. Data premiery zapowiedziana została na kwiecień 2020.

- Book of Demons to świetna, polska gra. Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć cegiełkę do rozpropagowania jej na świecie - zarabiając przy okazji pieniądze (SONKA dostała za wykonanie portu zapłatę, ma również procentowy udział w zyskach) - jesteśmy też bardzo zadowoleni z efektu końcowego. Portowanie dla światowej sławy wydawcy (wg. Metacritic - najlepszego wydawcy 2019) pozwoli nam “wejść na salony”, przypieczętować swoją obecność w branży gier wideo. Dodatkowo, prace z obydwoma partnerami - Thing Trunk oraz 505 Games - przebiegały w profesjonalny i bezproblemowy sposób, nie wykluczamy możliwości współpracy przy kolejnych projektach – komentuje Rafał Sankowski, CEO SONKA.

Book of Demons to gra akcji z elementami RPG i karcianki, stworzona na PC w 2018 r. przez polskie niezależne studio Thing Trunk. Fabuła Book of Demons rozgrywa się w Papierowersum, świecie istniejącym w całości wewnątrz książki-rozkładanki. Jest to klasyczna opowieść o walce dobra ze złem i ratowaniu świata przed diabelskim pomiotem. Brzmi znajomo? Inspirowana mrocznym klimatem z pierwszego Diablo, Book of Demons jest po części parodią i po części hołdem dla klasyków hack & slash.

Głównym projektem Spółki zapowiedzianym na 2020 jest Farm Tycoon. Poza nim SONKA pracuje prężnie nad Astro Bears 2, największą grą w naszej historii. Najbliżej premiery jest 911 Ultimate, do wydania również w kwietniu, może maju. – dodaje Rafał Sankowski.

O SONKA:

SONKA to notowana na NewConnect spółka założona przez PlayWay, QubicGames, Rafała Sankowskiego i Bartosza Moniewskiego. Specjalizuje się w portowaniu gier na Nintendo Switch i inne konsole. Realizuje także produkcje własne oraz prowadzi działalność wydawniczą. Model biznesowy SONKI zakłada przede wszystkim portowanie gier. Powoduje to wysoką rentowność projektów, gdyż ich koszt jest znacząco niższy od wydatków związanych z tworzenia własnych gier. Dodatkowo, dzięki obecności w akcjonariacie PlayWay i Qubic Games, SONKA ma stały dostęp do projektów możliwych do przeportowania.

Źródło: Spółka, #SOK

udostępnij: