BoomBit szacuje, że miał w marcu 15,6 mln zł przychodów (opis) | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
02 kwi 2020, 17:44

BoomBit szacuje, że miał w marcu 15,6 mln zł przychodów (opis)

BoomBit szacuje, że odnotował w marcu 2020 roku 15,6 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost mdm o 22 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.

Wydatki na marketing wyniosły w marcu 8,3 mln zł i stanowiły tym samym równowartość 53,4 proc. przychodów. Nakłady marketingowe wzrosły miesiąc do miesiąca o 29 proc.

Szacowany udział przychodów z reklam oraz mikropłatności w strukturze przychodów ze sprzedaży grupy wyniósł odpowiednio 83 proc.(reklamy) i 17 proc.(mikropłatności).

"Przychody wzrosły w porównaniu do lutego ponownie zarówno w grach hypercasual, jak i grach GaaS. Nowa gra hypercasual – 'Will It Shred?', która swoją premierę miała w ostatnim dniu lutego zanotowała w marcu 8,6 mln pobrań. Jesteśmy zadowoleni z poziomu przychodów generowanych przez ten segment naszego portfolio - zarówno z nowego tytułu, jak i z wydanych wcześniej 'Ramp Car Jumping' oraz 'Stunt Car Jumping'" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.

Spółka podała, że w marcu przychody gry "Archery Club" były o ok. 10 proc. większe niż w lutym.

"W związku z przeprowadzeniem aktualizacji, zwiększamy również selektywnie nakłady marketingowe na tę grę" - napisał wiceprezes Hannibal Soares.

"Spodziewamy się kontynuacji wzrostu przychodów z tej gry w kolejnych miesiącach" - dodał.

W komunikacie prasowym podano również, że gra "Tanks A Lot!" była na przełomie lutego i marca promowana na platformie Google Play (tzw. featuring), co przełożyło się na zwiększenie ilości pobrań oraz przychodów w marcu.

"Z kolei przychody z 'Darts Club', po aktualizacji dokonanej na początku marca są na stabilnym i zadowalającym poziomie" - dodano.

Łącznie w I kwartale 2020 roku szacunkowe przychody z gier grupy BoomBit wyniosły 36,8 mln zł, natomiast nakłady marketingowe 18,4 mln zł.

Prezes Olejarz podał, że na chwilę obecną epidemia koronawirusa nie wpływa negatywnie na działalność firmy.

"Ludzie więcej czasu spędzają w domu i widzimy, że więcej grają. To na pewno ma przełożenie na liczbę pobrań naszych gier i przychody, natomiast nie jesteśmy w stanie oszacować, jaki będzie ten wpływ w przyszłości" - napisał.

"Nasze przychody zaczęły dynamicznie rosnąć już od grudnia 2019, czyli zanim epidemia zaczęła się rozprzestrzeniać" - dodał.

(PAP Biznes), #BBT

kuc/ gor/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości