Przejdź do treści

udostępnij:

Grupa CDRL otwiera polskie i zagraniczne sklepy stacjonarne

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo, w ramach planu odmrażania gospodarki otworzyła około 100 ulicznych salonów stacjonarnych w Polsce, a uruchomienie kolejnych kilkudziesięciu zaplanowane jest na 4 maja. Sprzedaż w salonach zlokalizowanych w galeriach handlowych, będzie uzależniona od decyzji Rządu RP. Równolegle spółka przywraca funkcjonowanie salonów na rynkach zagranicznych. W trosce o bezpieczeństwo klientów, Coccodrillo wprowadza nadzwyczajne środki ostrożności oraz możliwość zakupów przez telefon lub połączenie wideo.

Odmrażanie gospodarki rozpoczyna się zarówno w Polsce, jak i na zagranicznych rynkach. Obecnie otwarte są wszystkie salony Coccodrillo na Łotwie, na Węgrzech, a także w Austrii i Finlandii. Jeszcze w kwietniu sprzedaż wznowi 16 butików w Czechach i 2 na Słowacji oraz wybrane sklepy w Niemczech.

- Realizując rządowy plan odmrażania gospodarki oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy są przywiązani do zakupów w formie stacjonarnej, podjęliśmy decyzję o wznowieniu funkcjonowania butików ulicznych. Informujemy jednocześnie, że we wszystkich sklepach wdrażamy nadzwyczajne środki ostrożności i wprowadzamy szereg nowych usług, m. in. zakupy telefoniczne oraz za pośrednictwem komunikatora video – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

Ze względów bezpieczeństwa, Coccodrillo nadal zachęca klientów do pozostania w domach i skorzystania ze sklepu internetowego. Salony stacjonarne obecnie funkcjonują również jako punkty odbioru zamówień, które można składać telefonicznie lub podczas videorozmowy za pośrednictwem komunikatora WhatsApp. Sprzedawca udziela wszystkich niezbędnych informacji oraz prezentuje dostępny asortyment. To bardzo duże ułatwienie dla osób przywiązanych do zakupów w tradycyjnej formie lub z ograniczonym dostępem do Internetu i elektronicznych form płatności.

O CDRL:

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz więkoszościowym udziałowcem sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 5 wersjach językowych.

Źródło: Spółka, #CDL

Zobacz także: CDRL SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: