CCC, w ramach drugiego etapu odmrażania gospodarki, otworzyło 470 sklepów stacjonarnych
Grupa CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej równolegle z odmrażaniem gospodarki w Polsce i otwarciem sklepów rozpoczyna kampanię „Tęskniliśmy za Wami”, w której proponuje klientom atrakcyjne promocje na asortyment dostępny w salonach stacjonarnych. Łącznie Grupa w Polsce otworzyła już 470 sklepów oraz 173 w Europie.
W okresie zamknięcia sklepów i fukcjonowania tylko sprzedaży online, marka zintensyfikowała obecność w mediach społecznościowych, szczególnie na Instagramie, gdzie umożliwiła klientom zakupy i liczne akcje contentowe (m.in. poprzez livy, InstaStories). W ostatnich 8 tygodniach brand rozpoczął współpracę z blisko 200 influencerami.
Intensyfikacja działań na Instagramie jest także dodatkowym wsparciem w ramach omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, bazującego na sprzedaży online i offline - w sklepach. CCC ponownie stopniowo otwiera swoje sklepy stacjonarne po decyzji o odmrożeniu gospodarki, które było związane ze stanem zagrożenia epidemiologicznego w Polsce. W I etapie od 20 kwietnia otwarto ponad 130 sklepów w parkach handlowych w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. 4 maja Grupa otworzyła łącznie 470 sklepów (spośrod 1219 w całej Europie) w centrach handlowych. Tym samym, po zakończeniu kampanii #hometimestories odnoszącej się do konieczności izolacji w domach firma rozpoczyna kampanię pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” i kieruje do klientów specjalne akcje rabatowe – 20% na pierwszy produkt, 30% na drugi i 50% na trzeci (dotyczy całego asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych).
W okresie zamknięcia sklepów blisko 200 influencerów o zasięgach na poziomie ok. 20-50 tys. followersów prezentowało na swoich profilach obuwie marek z portfolio CCC, tj. Sprandi czy Jenny Fairy. W ramach aktywności oferowali oni obserwującym unikalne kody rabatowe, które umożliwiały zakupy ze zniżką w sklepie online CCC. CCC współpracuje także długoterminowo z kilkudziesięcioma najbardziej wpływowymi influencerami m.in. ekspertkami modowymi, stylistkami, trenerkami sportowymi, czy blogerkami parentingowymi.
- CCC od dawna wykorzystuje Instagram nie tylko do budowy wizerunku, ale także rozwoju sprzedaży. Instagram doskonale sprawdza się w budowaniu społeczności wokół produktu, a czas pandemii jeszcze wyraźniej pokazał, że utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i przyjaciółmi marki jest niezwykle istotne i przekłada się na zaangażowanie i decyzje zakupowe. Konto CCC na Instagramie ma już ponad 200 tysięcy obserwujących, a mistrzem w budowaniu zaangażowanej społeczności jest marka DeeZee, której konto śledzi ponad pół miliona osób. To największe konto modowe w Polsce, a cały czas rośnie. Planujemy dalsze rozszerzanie wykorzystania kolejnych mediów społecznościowych jako istotnych kanałów wizerunkowych i sprzedażowych, bo widzimy, że po pierwsze nasi klienci chcą być w nich obecni razem z nami, a po drugie chętnie przechodzą ze świata online do offline, czyli sklepów stacjonarnych. Wchodzimy w fazę stopniowego powrotu do normalności komunikacyjnej po COVID-19. Otwieramy sklepy i w związku z tym przygotowaliśmy szereg aktywności pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami”. Bardzo cieszymy się z możliwości ponownego spotkania z naszymi klientami. Postaramy się aby mogli w bezpieczny i bardzo przyjemny sposób zrealizować ponownie zakupy w naszych sklepach stacjonarnych. – czekamy na naszych klientów, dla których przygotowaliśmy najnowsze wiosenno- letnie trendy i specjalne okazje, które z pewnością wyróżnią nas na rynku.- mówi Jakub Grzelak, Dyrektor Sprzedaży Grupy CCC.
Źródło: Spółka, #CCC
