Kanał Stopklatka odnotowuje wzrost oglądalności
W kwietniu 2020 roku Stopklatka osiągnęła 1,05% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co oznacza 26,5-procentowy wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019 r.
W minionym miesiącu kanał zanotował ponadto 1,11% udziału w oglądalności widowni z tzw. grupy ogólnej (SHR%, All 4+), czyli o ponad 13% więcej niż rok temu. W kwietniu 2020 r. Stopklatka zaprezentowała widzom m.in. takie hity filmowe, jak „Predator”, „Speed” i „Czarny łabędź”.
Ponadto już w maju, a dokładnie w piątek, 1 maja 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,11% udziału w oglądalności (SHR%, All 16-49), notując drugi najlepszy wynik dzienny w swojej historii. Dyrektor programową Stopklatki jest Jowita Buchman.
Dane: Nielsen Audience Measurement; wszystkie dane live
O kanale Stopklatka:
Stopklatka prezentuje pełny przekrój kina polskiego i światowego – od hollywoodzkich hitów przez filmy nagradzane na festiwalach aż po najlepsze komedie i klasykę kina akcji. Bogatą ofertę uzupełnia duży wybór seriali i stałe pasma dokumentalne. Stopklatkę można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej, na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. Właścicielem Stopklatki jest Kino Polska TV SA.
O Kino Polska TV SA:
Spółka jest nadawcą popularnych kanałów telewizyjnych, takich jak: poświęcony polskim filmom i serialom Kino Polska, jedyny ogólnodostępny kanał filmowo-serialowy w kraju Stopklatka, prezentujący kultowe przeboje rodzimej sceny Kino Polska Muzyka, a także Zoom TV, w którym można znaleźć intrygujące dokumenty, tajemnicze historie oraz najpopularniejsze polskie kabarety. Ponadto Kino Polska TV SA dystrybuuje następujące kanały: filmowe Kino TV, FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Action, FilmBox Family i FilmBox ArtHouse oraz tematyczne DocuBox HD, FightBox HD, FunBox UHD, Fast&FunBox HD, 360 Tunebox, FashionBox HD i Gametoon HD.
Źródło: Spółka, #KPL
