Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit szacuje, że miał w kwietniu 13,2 mln zł mln zł przychodów

BoomBit szacuje, że odnotował w kwietniu 2020 roku 13,2 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza spadek mdm o 15 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.

Wydatki na marketing wyniosły w kwietniu 6,52 mln zł i spadły o 23 proc. miesiąc do miesiąca.

Narastająco w okresie styczeń – kwiecień 2020 r. szacunkowe przychody z gier grupy BoomBit wyniosły ok. 50 mln zł, czyli osiągnęły poziom z całego 2019 roku, kiedy to wyniosły 49,7 mln zł. Nakłady marketingowe w pierwszych czterech miesiącach 2020 roku wyniosły 24,8 mln zł, wobec 13 mln zł w całym 2019 roku.

"Pod koniec 2019 roku dostosowaliśmy plany wydawnicze do pojawiających się nowych możliwości rynkowych i zdecydowaliśmy się rozwijać gry typu Hypercasual. Od lutego br. przeskalowaliśmy miesięczne przychody grupy BoomBit do kilkunastu mln złotych miesięcznie, czyli poziomu jaki w 2019 roku osiągaliśmy przez cały kwartał i utrzymujemy ten wysoki poziom w kolejnych miesiącach. Warto podkreślić, że po czterech miesiącach bieżącego roku Grupa BoomBit osiągnęła przychody, takie jak zanotowane w całym 2019 roku. Podnieśliśmy więc też znacząco ilość gotówki spływającej do nas" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Marcin Olejarz, prezes BoomBit.

(PAP Biznes), #BBT

epo/ asa/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: