DeeZee uruchamia sklepy online na czterech nowych rynkach zagranicznych
DeeZee, w której grupa CCC posiada 75 proc. udziałów, uruchamia dedykowane sklepy online na czterech nowych rynkach zagranicznych: na Węgrzech, w Czechach, Słowacji oraz Rumunii - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Dotychczas, poza Polską, marka DeeZee posiadała sklep online na Ukrainie i platformę deezee .eu z możliwością dystrybucji na rynki europejskie.
"Obecne otoczenie rynkowe i trwająca od tygodni pandemia w dużej mierze stały się katalizatorem naszego rozwoju, w tym intensyfikacji ekspansji zagranicznej" - powiedziała, cytowana w komunikacie prasowym, prezes DeeZee Dominika Żak.
"Przewagi konkurencyjne DeeZee są szczególnie ważne w obliczu obecnych zmian rynkowych i docieraniu do klienta poprzez kanał online" – dodał prezes CCC Marcin Czyczerski.
Spółka DeeZee istnieje od 2005 r. CCC objęło większościowy pakiet udziałów (51 proc.) w DeeZee w drodze dokapitalizowania spółki kwotą 13 mln zł jesienią 2018 r. Kolejne 24 proc. udziałów grupa przejęła w listopadzie 2019 r.
W pierwszym kwartale 2020 r. udział przychodów online w sprzedaży grupy CCC wyniósł 43 proc. wobec 28 proc. rok wcześniej.
(PAP Biznes), #CCCdoa/ ana/
