Przychody reklamowe Polsatu w kwietniu i maju niższe o ok. 35 proc.
Przychody reklamowe Telewizji Polsat spadły w kwietniu i na początku maja o ok. 35 proc. - poinformował prezes spółki Stanisław Janowski.
"Jeśli chodzi o kwiecień i maj przychody reklamowe spadły o ok. 35 proc. W przypadku kolejnych miesięcy i kwartałów mamy małą widoczność. To, co mogę powiedzieć - to, że sentyment reklamodawców jest duży, wszyscy czekają na wznowienie działań. Jestem pewien, że reklama będzie wracała szybko jak tylko będzie możliwość sprzedaży wszystkich produktów" - powiedział Janowski podczas czwartkowej wideokonferencji.
Przychody Telewizji Polsat z reklamy i sponsoringu spadły w pierwszym kwartale o 3 proc. rok do roku, do 263 mln zł - podobny spadek zanotował cały rynek reklamy TV.
(PAP Biznes), #CPSkuc/ asa/
