Przejdź do treści

udostępnij:

Sprzedaż e-commerce w IV wzrosła prawie czterokrotnie, w V nadal rośnie - wiceprezes LPP

Sprzedaż grupy LPP w kanale e-commerce wzrosła w kwietniu prawie czterokrotnie, w maju nadal rośnie - poinformował wiceprezes LPP Jacek Kujawa.

"Wzrost sprzedaży e-commerce w kwietniu był prawie czterokrotny, w maju rośnie nadal, jest pięciokrotny. Trudno powiedzieć, co będzie dalej. Otwierają się galerie handlowe. (...) Widać, że galerie nie odzyskują dawnego blasku, klienci wracają powoli, jest ich mniej, obostrzenia sanitarne są dla klientów dotkliwe. Widzimy, że w krajach, które są już otwarte 2-3 tygodnie, otwarcie sklepów w ogóle nie kanibalizuje sprzedaży internetowej" - powiedział wiceprezes LPP podczas kongresu EEC Online.

"Patrząc na nasze portfolio projektów do zrobienia, wierzymy, że jesteśmy jeszcze w stanie zwiększyć naszą sprzedaż e-commerce" - dodał.

W IV kwartale 2019 roku udział e-commerce w całości sprzedaży grupy LPP wynosił 14,5 proc. Jak powiedział Kujawa, w pierwszym kwartale tego roku udział wzrósł do 33 proc.

LPP zapowiadało w ubiegłym roku, że w 2021 r. e-commerce stanowić ma 20 proc. udziału w sprzedaży. Kujawa powiedział, że ten cel jest już nieaktualny.

(PAP Biznes), #LPP

pel/ gor/

Zobacz także: LPP SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: