Przejdź do treści

udostępnij:

LPP ma po trzech tygodniach maja 43 proc. spadku sprzedaży

Grupa LPP ma 43 proc. spadku sprzedaży po trzech tygodniach maja - podała spółka w prezentacji.

Spadek w sieci sklepów stacjonarnych wynosi w maju 84 proc., a w kanale e-commerce wzrost sprzedaży wynosi 381 proc.

 

Jak podała spółka, w marcu spadek łącznej sprzedaży wyniósł 32 proc. (-42 proc. w offline, +62 proc. w online), a w kwietniu sprzedaż spadła o 68 proc. (-100 proc. w offline, +251 proc. w online).

 

E-sklepy grupy w 30 krajach działają i działały bez ograniczeń.

 

Sklepy stacjonarne LPP były zamknięte w większości krajów w okresie od połowy marca do początku maja.

(PAP Biznes), #LPP

 

pel/

Zobacz także: LPP SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: