Przychody gry "Fishing Clash" w maju wzrosły do ok. 8 mln USD - Sensor Tower
Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wzrosły w maju do ok. 8 mln USD z ok. 7 mln USD w kwietniu - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 4,7 mln razy wobec 7 mln w kwietniu.
Szacunkowe przychody gry w sklepie Google wyniosły ok. 5 mln USD, a w sklepie Apple ok. 3 mln USD. W sklepie Google Play pobrano grę ok. 4 mln razy, a w App Store ok. 700 tys. razy.
Według szacunków, łączne przychody Ten Square Games w maju wyniosły ok. 9 mln USD.
Portal oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD.
Sensor Tower szacuje, że inna gra Ten Square Games, "Wild Hunt", w maju przyniosła w obu sklepach na urządzeniach mobilnych ok. 150 tys. USD przychodów i została pobrana 830 tys. razy. Gra "Let's Fish" - według szacunków - wypracowała 30 tys. USD przychodów i była pobrana 50 tys. razy.
Grę "Hunting Clash" pobrano w maju w sklepie Google 90 tys. razy - najwięcej spośród trzech tytułów Ten Square Games znajdujących się w fazie testów na części rynków (tzw. soft launch). Inne gry będące w fazie soft lauch, "Flip this House" oraz "Solitales", zanotowały odpowiednio 60 tys. i 20 tys. pobrań. Przychody "Hunting Clash" wyniosły 20 tys. USD, a dwie pozostałe gry osiągnęły po 10 tys. USD przychodów.
(PAP Biznes), #TENkuc/ asa/
