Przejdź do treści

udostępnij:

UNIMOT został uznany liderem komunikacji online z inwestorami

UNIMOT S.A., notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie niezależny importer paliw ciekłych i gazowych, zajął pierwsze miejsce w konkursie Złota Strona Emitenta XIII w klasyfikacji „Lider komunikacji online” w swojej kategorii.

Nagroda została przyznana przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, które organizuje konkurs już po raz trzynasty. Wcześniej UNIMOT przeszedł poprzednie etapy – pierwszy, obejmujący ocenę spółek wg formularzy zawierających określone kryteria, oraz drugi – polegający na wyłonieniu trzech nominatów, czego dokonuje jury konkursowe, złożone ze specjalistów z różnych dziedzin.

Trzeci, ostatni etap to wyłonienie laureatów, którego dokonuje Kapituła Konkursowa. – Do udziału prac Kapituły zostały zaproszone nie tylko znane osobistości z rynku kapitałowego, ale i najbardziej uznani fachowcy w takich dziedzinach jak grafika, komunikacja marketingowa, ekonomia czy relacje inwestorskie – mówi Mirosław Kachniewski, Prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.

Spółka UNIMOT S.A. została nagrodzona w klasyfikacji „Lider komunikacji on-line” w kategorii spółek małych.

- Bardzo się cieszymy, że nasz sposób komunikacji został doceniony przez rynek. Zawsze prowadziliśmy otwartą politykę, a w ostatnim okresie wyraźnie rozszerzyliśmy także spektrum wykorzystywanych narzędzi. Co ważne, staramy się prowadzić komunikację w sposób dwustronny – nie tylko odpowiadać na zapytania inwestorów, ale także wsłuchiwać się w ich potrzeby – mówi Joanna Siedlaczek, Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich w UNIMOT S.A.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że działania, które prowadzimy efektywnie trafiają do inwestorów. Jest nam bardzo miło za każdym razem, gdy spotykamy się z ich pozytywną oceną, a tytuł laureata w tak prestiżowym konkursie jak Złota Strona Emitenta to dodatkowe, ogromne wyróżnienie. Motywuje nas to do dalszej, intensywnej pracy w tym zakresie – dodaje Joanna Siedlaczek.

UNIMOT S.A. posiada rozbudowaną, na bieżąco aktualizowaną zakładkę IR na stronie internetowej, na której można znaleźć nie tylko materiały, do których zamieszczania spółka jest zobowiązana przepisami prawa, ale także informacje dodatkowe – np. o rynkach działalności, rekomendacjach wydawanych przez dom maklerski czy społecznej odpowiedzialności biznesu. Spółka na bieżąco przygotowuje także cały zestaw materiałów inwestorskich – prezentacje, one-pagery czy pliki z danymi w Excelu. W zakładce IR na publikuje też informacje o najważniejszych zdarzeniach czy archiwizuje komentarze Zarządu przekazywane na rynek poprzez media. Od wielu lat UNIMOT spotyka się z szerokim gronem inwestorów na czatach internetowych i konferencjach stacjonarnych, a od marca br. regularnie organizuje konferencje online z transmisją na żywo i możliwością zadawania pytań. Dodatkowo, w tegorocznym Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu spółka umożliwiła udział zdalny, a same obrady były transmitowane na żywo.

- Spółka UNIMOT S.A. od zawsze starała się być liderem w wielu obszarach działalności i wykorzystywać profesjonalizm, elastyczność oraz sprawność działania. Tą samą filozofią chcemy kierować się w komunikacji z inwestorami. W relacjach inwestorskich stawiamy przede wszystkim na rzetelność, otwartość i wychodzenie przed szereg z nowymi rozwiązaniami – podsumowuje Adam Sikorski, Prezes Zarządu UNIMOT S.A.

O UNIMOT:

UNIMOT SA jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, specjalizującą się w obrocie olejem napędowym (ON), biopaliwami (BIO), gazem płynnym (LPG), produktami asfaltowymi, olejami, gazem ziemnym oraz energią elektryczną. Firma tworzy także na zasadach franczyzy sieć stacji paliw pod marką AVIA i zaopatruje w paliwa płynne i gazowe takie sektory jak transport, logistyka, usługi, rolnictwo i przemysł.

Źródło: Spółka, #UNT

Zobacz także: Unimot SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: