W środę, 17 czerwca br. w godz. 11:00-12:30 odbędzie się praktyczne webinarium na temat dostępnych możliwościach finansowania przedsiębiorstw w świetle niedawnych zmian prawnych. Wydarzenie skierowane jest do działów relacji inwestorskich i działów finansowych, a także osób odpowiedzialnych w spółce za zarządzanie płynnością oraz pozyskiwanie dodatkowego finansowania.
Podczas spotkania zaproszeni eksperci omówią takie zagadnienia, jak:
- Proces przeprowadzania oferty publicznej z uwzględnieniem ofert akcji i obligacji po ostatnich zmianach ustawowych:
- wymogi co do dokumentów, jakie trzeba sporządzić w związku z ofertą (prospekt, memorandum i ich struktura orientacyjnie, ale też nowości np. sprawozdanie zarządu, gdy wpłaty na akcje przez potrącenie wierzytelności - art. 6a ustawy o ofercie);
- różnice w pozyskiwaniu finansowania od inwestorów detalicznych i kwalifikowanych;
- obowiązkowe lub nie pośrednictwo przy ofercie;
- uprawnienia nadzorcze KNF w związku z prowadzeniem oferty;
- reklama oferty publicznej;
- obligacje - agent emisji i jego rola, rejestracja obligacji, obowiązkowe raportowanie o zaangażowaniu finansowym;
- Możliwości dofinansowania w ramach działań dotyczących przeciwdziałania skutkom pandemii:
- określenie statusu beneficjenta: mikro, MŚP, duży przedsiębiorca;
- omówienie możliwych form wsparcia finansowego z PFR, ARP i BGK w zależności od statusu beneficjenta;
- mówienie praktycznych aspektów złożenia wniosku, najczęstszych wątpliwości i błędów skutkujących odmową przyznania finansowania z PFR.
Gospodarzami webinarium jest Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych oraz kancelaria act BSWW. Patronem medialnym jest Strefa Inwestorów.
Na wydarzenie obowiązuje wcześniejsza, bezpłatna rejestracja. Więcej informacji na temat webinarium jest TUTAJ.
Źródło: Spółka, #SEG