Przejdź do treści

udostępnij:

Spadek sprzedaży grupy LPP w 2020/21 nie powinien być większy niż 20 proc. - wiceprezes

Grupa LPP ocenia na ten moment, że w 2020/21 spadek sprzedaży nie powinien być większy niż 20 proc. - poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

"Naszym celem na ten rok jest uchronić się przed spadkiem przychodów większym niż 30 proc. Na tę chwilę wydaje się, że to pesymistyczne założenie. Patrząc na dane sprzedażowe w czerwcu, można powiedzieć, że spadek nie powinien być większy niż 20 proc." - powiedział wiceprezes podczas telekonferencji.

Grupa LPP podtrzymała, że zakłada na rok obrotowy 2020/21 spadek przychodów nie większy niż 30 proc. rdr i marżę brutto w przedziale 47-49 proc.

W I kw. 20/21 marża brutto wyniosła 48,2 proc. Przychody LPP spadły w tym okresie o 35,3 proc. rdr do 1,18 mld zł.

Jak podała spółka, w czerwcu, po trzech tygodniach, grupa ma 23 proc. spadku sprzedaży. Spadek w sieci sklepów stacjonarnych wynosi w czerwcu 41 proc., a w kanale e-commerce wzrost sprzedaży wynosi 110 proc.

(PAP Biznes), #LPP

pel/ osz/

Zobacz także: LPP SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: