Poniżej przedstawiamy wyniki Livechat Software w czwartym kwartale roku obrotowego 2019/20 oraz ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes i wyników poprzednich okresów.
Dane w mln PLN.
Wynik na poziomie netto uwzględnia efekt zastosowania ulgi podatkowej wynikającej z programu IP Box, czego nie obejmował konsensus.
4Q2019/20 | wyniki | kons. | różnica | r/r | q/q | YTD2019/20 | rdr |
Przychody | 36,0 | 35,6 | 1,2% | 22,4% | 11,5% | 130,9 | 19,7% |
EBITDA | 26,1 | 23,8 | 9,5% | 30,8% | 20,0% | 88,4 | 18,6% |
EBIT | 23,7 | 22,2 | 6,6% | 26,1% | 16,0% | 81,9 | 15,7% |
zysk netto j.d. | 29,2 | 22,6 | 29,5% | 92,5% | 78,2% | 76,1 | 33,0% |
marża EBITDA | 72,3% | 66,9% | 5,49 | 4,63 | 5,16 | 67,55% | -0,64 |
marża EBIT | 65,7% | 62,4% | 3,34 | 1,90 | 2,55 | 62,60% | -2,16 |
marża netto | 81,1% | 47,5% | 33,60 | 29,55 | 30,37 | 58,16% | 5,79 |
---
Konsensus tworzony jest na podstawie prognoz biur maklerskich zebranych wcześniej przez PAP. Są one dostępne w pełnej wersji Serwisu Ekonomicznego PAP Biznes oraz na stronie http://biznes.pap.pl/konsensusy. Baza konsensusów PAP zawiera prognozy wyników kwartalnych i rocznych dla ponad 200 spółek notowanych na GPW.
(PAP Biznes), #LVCpr/