Pierwszy sklep stacjonarny otwarty w Warszawie | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
09 lip 2020, 09:02

Pierwszy sklep stacjonarny otwarty w Warszawie

W warszawskiej Galerii Młociny (na poziomie I) otwarto nowoczesny, technologicznie zaawansowany salon Modivo. Oferta tej należącej do eobuwie.pl platformy e-commerce z modą premium, od teraz jest dostępna również stacjonarnie. To kolejna podróż ze świata online do offline.

Salon Modivo koncepcyjnie zbliżony jest do tego, co oferują sklepy spod szyldu eobuwie.pl. Główny nacisk położony został na doświadczenie zakupowe klienta i obsługę premium. Na odwiedzających czeka wiele unikalnych w branży modowej udogodnień, m.in. możliwość zamawiania rzeczy bezpośrednio z przymierzalni czy cyfrowe rekomendacje produktów pasujących do wybranych stylizacji.

Eobuwie.pl uruchomiło własny e-commerce z modą premium w marcu 2019 r. Obecnie Modivo jest dostępne nie tylko w Polsce, ale i na 10 rynkach zagranicznych. Do tej pory marka funkcjonowała tylko online. W rozwoju Modivo eobuwie.pl stawia na docieranie do nowej grupy konsumentów i rozwijanie unikalnego customer experience. Stąd decyzja o udostępnieniu oferty także stacjonarnie.

- Naszym motorem napędowym są innowacje. Przy realizacji każdego kolejnego projektu chcemy dostarczać klientom nowych, niespotykanych dotąd doświadczeń zakupowych. Stawiamy na pełną integrację kanałów sprzedaży. Coraz więcej klientów ceni jakość doświadczenia zakupowego co najmniej na równi z samymi produktami. Doceniają nowości technologiczne i świadomie dysponują swoim czasem. Technologia wpływa na ich zachowania w coraz głębszym stopniu - np. robiąc zakupy, przeglądają oferty sklepu internetowego, porównują ceny i oglądają produkty stacjonarnie - mówi Marcin Grzymkowski, Prezes Zarządu eobuwie.pl.

Na dwóch poziomach, na ponad 2,5 tysiącu m2 powierzchni i dedykowanej antresoli, do dyspozycji klientów przygotowano 65 tabletów do składania zamówień i przeglądania oferty. Będzie ona prezentowana także łącznie na 94 ekranach multimedialnych oraz na manekinach. W jednym miejscu klienci otrzymają ogromny wybór, wraz z butami (sklep eobuwie.pl zlokalizowany jest na parterze) to ponad 250 000 produktów.

- Za sprawą nowych technologii będziemy mogli zapewnić naszym klientom całkiem nowe doświadczenie zakupowe. Będą oni mogli zamawiać produkty bezpośrednio z przymierzalni, otrzymają także rekomendacje produktów pasujących do wybranych stylizacji - dodaje Paulina Ciecierska, Dyrektor Marketingu Modivo.

Sklep oferuje jakość obsługi na najwyższym poziomie. Pracownicy służą klientom pomocą i radą na każdym etapie zakupów. Ważna będzie rola konsjerża, który po pierwsze będzie kompletował zamówienie, po drugie dostarczał wybrane produkty bezpośrednio do przymierzalni, po trzecie - doradzał w wyborze.

Pomimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa i ograniczonego ruchu w galeriach handlowych, udało nam się otworzyć pierwszy sklep Modivo. Realizacja tak zaawansowanego projektu była ogromnym wyzwaniem dla całego zespołu. To duża satysfakcja, że możemy zaprezentować go naszym klientom. Teraz damy im trochę czasu, aby zapoznali się z tym ultranowoczesnym projektem – podsumowuje Marcin Grzymkowski.

O eobuwie.pl:

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 80 tys. modeli od ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 16 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium - Modivo.

Źródło: Spółka, #CCC

Zobacz także: CCC SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości