Modivo, platforma e-commerce z modą premium, powinna w tym roku zwiększać swój udział w przychodach w grupie eobuwie - powiedział PAP Biznes Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.
"Planujemy, że w tym roku marka Modivo będzie zwiększać swój udział przychodów w grupie eobuwie. Na chwilę obecną ten plan jest realizowany i widzimy potencjał dalszego wzrostu" - powiedział PAP Biznes Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie. pl.
Według szacunkowych danych w drugim kwartale przychody Modivo wyniosły 49 mln zł, co oznacza wzrost o 32 proc. kdk. Przychody grupy eobuwie wyniosły w tym okresie 532 mln zł.
Strategia grupy CCC, większościowego akcjonariusza eobuwie, zakłada, że w 2022 r. przychody grupy eobuwie mogą wynieść ok. 3 mld zł, a udział Modivo w przychodach grupy wyniesie 10-15 proc.
Modivo to platforma e-commerce z modą premium, uruchomiona w marcu 2019 r. Oferuje ponad 150 marek, w tym takie jak Emporio Armani, Lacoste, Tommy Hilfiger, Guess.
Modivo jest obecne w Polsce i na 10 rynkach zagranicznych.
"W tym roku chcielibyśmy udostępnić naszą ofertę na dwóch kolejnych: chorwackim oraz szwajcarskim. Systematycznie wprowadzamy do oferty nowe marki, innowacyjne funkcjonalności, inwestujemy przede wszystkim w najnowocześniejsze rozwiązania systemowe, rozwijamy także zespół deweloperski" - powiedział Grzymkowski.
"W miarę rozwoju marki liczymy na wzrost rentowności i zwiększania jego udziałów w rynku" - dodał.
Kilka dni temu w warszawskiej Galerii Młociny otwarty został pierwszy stacjonarny salon odzieżowy Modivo.
Salon, koncepcyjnie zbliżony do sklepów pod marką eobuwie. pl, ma ponad 2,5 tys. m kw. powierzchni. Podobnie jak w przypadku sklepów eobuwie. pl, w Modivo produkty nie są fizycznie eksponowane. Do dyspozycji klientów przygotowano 65 tabletów do składania zamówień i przeglądania oferty, która będzie prezentowana także łącznie na 94 ekranach multimedialnych oraz na manekinach.
"Decyzję o otwarciu prototypowego sklepu stacjonarnego Modivo podejmowaliśmy wiele miesięcy temu. Niezależnie od okoliczności zależało nam, by zaoferować klientom unikalne doświadczenia zakupowe w duchu idei omnichannel. Sklep jest jednym z najbardziej innowacyjnych formatów na rynku, jest naszą wizytówką i sposobem promocji, utrzymany w podobnej formie, jak znane już klientom sklepy eobuwie. pl. (...) Pierwsze wrażenia klientów są bardzo pozytywne" - powiedział prezes.
Pytany, czy w planach są kolejne sklepy stacjonarne, odpowiedział: "Zobaczymy, jak koncept się sprawdzi na rynku. Przyglądamy się sytuacji i będziemy w kolejnych miesiącach podejmować decyzje o przyszłości projektu".
Eobuwie. pl, z grupy CCC, działa na rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online, oferuje ponad 80 tys. modeli od ponad 500 marek. Spółka jest obecna na 16 europejskich rynkach. Rozwija także własny e-commerce z modą premium - Modivo.
Anna Pełka
(PAP Biznes), #CCCpel/ gor/