Gra DON’T BE AFRAID THE FIRST TOY od studia Hydra Games z dużym zainteresowaniem graczy | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
20 lip 2020, 15:13

Gra DON’T BE AFRAID THE FIRST TOY od studia Hydra Games z dużym zainteresowaniem graczy

Od momentu umieszczenia na przełomie czerwca i lipca bezpłatnego dodatku na platformie Steam, produkcja została pobrana ponad 34 000 razy i liczba ta szybko rośnie. THE FIRST TOY jest wersją demo do głównego tytułu - DON’T BE AFRAID.

DON’T BE AFRAID to gra przygodowa z elementami horroru, w której gracz musi podjąć próbę pokonania strachu. Poprzez wcielenie się w rolę chłopca porwanego przez psychopatę przemierza wielki, tajemniczy, nieznany dom poznając sekrety jego wnętrz.

Spółka Hydra Games w ramach promocji tytułu DON'T BE AFRAID udostępniła darmowe samodzielne rozszerzenie, które nosi nazwę DON'T BE AFRAID - THE FIRST TOY. Fabuła dodatku jest opowieścią o historii pierwszego porwanego chłopca przez psychopatę Franklina. Grę testuje obecnie ponad 34 000 osób z platformy Steam. Premiera DON’T BE AFRAID planowana jest na przełomie III i IV kwartału.

Oba tytuły tj. Don’t Be Afraid The First Toy i Don’t Be Afraid będą dostępne na platformie Steam. Autorzy gier zapowiadają również, że po premierze będą one portowane na PC, konsole Play Station, Nintendo oraz Xbox.

- Po udostępnieniu graczom na Festiwalu Gier Steam wersji demo naszego głównego tytułu przekonaliśmy się o tym, że wychodzi ona na przeciw oczekiwaniom naszego odbiorcy. Ilość pobrań i pozytywnych komentarzy pozwala nam wierzyć w sukces głównego tytułu. Gra ma ponad 90% pozytywnych opinii co się praktycznie nie zdarza. Dla nas jest to wymarzony wynik, o którym mogliśmy tylko śnić. Ponadto naszą radość dopełniają opinie największych gamingowych YouTuberów z całego świata. Nie możemy więc doczekać się premiery pełnej wersji - mówi Kamil Kurkowski, Prezes Zarządu Hydra Games.

O Hydra Games:

Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej. Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.

Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

Źródło: Spółka

Ostatnie wiadomości