Grow Uperion rozpoczyna emisję akcji i planuje pozyskać 1 mln zł | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
20 lip 2020, 09:20

Grow Uperion rozpoczyna emisję akcji i planuje pozyskać 1 mln zł

Grow Uperion, technologiczna spółka oferująca platformę grywalizacyjną, mającą na celu wzrost motywacji i zaangażowania pracowników w realizacji celów i zadań, dzisiaj rozpoczyna zapisy w pierwszej transzy dla dużych inwestorów. Druga, otwarta dla wszystkich transza rozpocznie się 28 lipca i w jej ramach zapisy będą odbywać się poprzez platformę Crowdconnect.pl. Zamiarem spółki jest pozyskanie kwoty do 1 mln zł (przy wycenie 10 mln zł pre-money), dedykowanych rozwojowi oprogramowania oraz globalnych kanałów sprzedaży. Pierwsze wdrożenia, perspektywiczne rynki grywalizacji, HR Tech i SaaS, strategiczna współpraca z Microsoft i głównym akcjonariuszem - grupą TenderHut oraz wejście do sektora edukacji wskutek pandemii, to główne czynniki budujące potencjał rynkowy Grow Uperion.

Spółka Grow Uperion oferuje innowacyjną platformę do realizacji celów, podnoszenia motywacji i doceniania pracowników. Jej założenia powstały w oparciu o połączenie technik grywalizacyjnych znanych w sektorze gamingowym, psychologii motywacji oraz elementów z dziedziny automatyzacji marketingu. Rozwiązanie to pozwala osiągać zakładane KPIs pracowników i całych zespołów bez zwiększania nakładów na benefity finansowe i pozafinansowe w organizacji. Grow Uperion stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie rynkowe – wg badań przeprowadzonych przez ośrodek Randstad w 2019 roku, aż 87 proc. pracowników w Polsce nie angażuje się wystarczająco w swoją pracę. Spółka, w oparciu o elementy grywalizacyjne, wykorzystuje prostą i uniwersalną symbolikę rosnącego obiektu, np. drzewa lub budynku, w wizualizacji poziomu rozwoju pracownika. Każdy pracownik ma własny obiekt osiągnięć, wskazujący na realizację celów indywidualnych lub grupowych.

- Dzisiaj rozpoczynamy emisję akcji, licząc na wsparcie, zaufanie i zainteresowanie naszą ofertą. Grow Uperion dysponuje specjalną platformą grywalizacyjną, mogącą efektywnie pomóc korporacjom oraz firmom z sektora MSP w codziennym motywowaniu pracowników. Pierwsze wdrożenia w Unilever, Mondelez i obecne prace wdrożeniowe w Grupie Raben, strategiczna współpraca z Microsoftem, obecność na rynkach grywalizacji, SaaS i HR Tech, czy wsparcie głównego akcjonariusza - grupy TenderHut to aspekty budujące nasze przewagi konkurencyjne. Potencjalny sukces oferty i realizacja celów emisyjnych pozwoli nam na skokowy wzrost pozycji rynkowej i wartości spółki, stanowiąc jednocześnie ważny krok przed możliwym debiutem na NewConnect w 2021 roku - mówi Przemysław Śnioszek, Prezes Zarządu Grow Uperion SA.

20 lipca rozpoczęła się I transza dedykowana większym inwestorom. Najpóźniej 27 lipca na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC, zostaną opublikowane informacje dotyczące zapisów dla wszystkich inwestorów. Odbędą się one w dniach 28 lipca – 10 sierpnia. Celem minimalnym kampanii jest pozyskanie 500 tys. zł, a maksymalnym 1 mln zł. Wycena spółki przed ofertą wynosi 10 mln zł.

- Mamy przed sobą dwa cele emisyjne - rozwój oprogramowania oraz globalnych kanałów sprzedaży. Łącznie na ich realizację planujemy pozyskać do 1 mln zł. W pierwszym obszarze, którego potrzeby kapitałowe wynoszą ok. 0,65 mln zł, intencją Grow Uperion jest budowa kolejnych technologicznych funkcjonalności na platformie oraz prace nad implementacją tzw. lejków motywacyjnych. Drugi cel emisyjny pozwoli nam rozwinąć sprzedaż na najbardziej perspektywicznych europejskich rynkach z punktu widzenia pojęć HR Tech i grywalizacji, tj. Wielkiej Brytanii, Szwecji, Francji bądź Niemiec. Planujemy także szeroko zakrojoną kampanię lead generation oraz rozbudowę działu sprzedaży – wyjaśnia Prezes Zarządu.

Model biznesowy Grow Uperion opiera się na kilku filarach - oferowaniu platformy w formie modułu SaaS/Customized Saas, w formie narzędzia do obsługi programów ESOP (Plany Pracowniczej Własności Akcji), na potrzeby szkół i sektora edukacyjnego oraz w szytej na miarę formule dla Partnerów z szeregu branż.

- Nasza Spółka funkcjonuje na atrakcyjnym i globalnym rynku rozwiązań grywalizacyjnych, którego wartość według States Fortune Business Insights w 2019 roku na świecie wyniosła 5,4 mld USD i w okresie najbliższych siedmiu lat może wzrosnąć kilkukrotnie, do 37 mld USD. Globalne korporacje dostrzegają zalety z oparcia systemów szkoleniowych, motywacyjnych i rekrutacyjnych na rozwiązaniach ze świata gier. Z drugiej strony platforma Grow Uperion wpisuje się w nurt rosnących wydatków firm w obszarach HR Tech, synergicznych wobec rynku grywalizacji. Model biznesowy Spółki oparty o SaaS w połączeniu ze wskazanymi czynnikami rynkowymi pozwala nam ze spokojem obserwować perspektywy spółki. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań ku jak najbardziej efektywnemu wykorzystaniu zaistniałych uwarunkowań rynkowych - uzupełnia Przemysław Śnioszek.

W planach Grow Uperion jest debiut na rynku NewConnect w 2021 roku. Spółka nie wyklucza także pozyskania inwestora branżowego, jeśli byłby to bardziej wartościowy krok dla obecnych i przyszłych akcjonariuszy. Obydwie ścieżki stanowią naturalne opcje wyjścia z inwestycji dla inwestorów w obecnie trwającej ofercie crowdfundingowej. Jednakże, jak podkreśla Prezes Przemysław Śnioszek, długoterminowym celem firmy jest budowa wartości dla akcjonariuszy, zarówno w ujęciu ilościowym (skala biznesu), jak i jakościowym (zaawansowanie oferty itd.), a sprzedaż Spółki jest wariantem drugorzędnym.

O Grow Uperion:

Grow Uperion to platforma z obszaru HR Tech wykorzystująca mechanizmy grywalizacyjne i psychologii motywowania do osiągania KPI bez zwiększania nakładów na benefity finansowe i pozafinansowe. Koncept łączy w sobie wiele różnych metodyk, narzędzi i badań naukowych z dziedzin zarządzania, psychologii biznesu, antropologii i mechanizmów socjotechnicznych. Grow Uperion jest jedyną platformą na rynku, która wykorzystuje lejki motywacyjne.

Rozwiązanie Grow Uperion oferowane jest średnim i dużym korporacjom z rynku polskiego i międzynarodowego oraz szkołom. Rozwiązanie zostało wdrożone w takich korporacjach jak Unilever i Mondelez. Produkt oparty jest o chmurową technologię Microsoft Azure.

Źródło: Spółka

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości

Pełna treść dostępna jest tylko dla płatnych abonentów StrefaInwestorow.pl.

Zamów abonament Zaloguj się

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów odbywa się w ramach naborów. Ostatni nabór odbył się w styczniu 2024 r. W tej chwili dołączenie do społeczności inwestorów nie jest możliwe.
Jeżeli zależy Ci na dostępie do praktycznej wiedzy o inwestowaniu, zapisz się na listę adresową czytelników darmowego e-booka "Jak analizować wykresy giełdowe". Zostawiając swój adres e-mail umożliwisz mi poinformowanie Cię o możliwości rejestracji, kiedy odbędzie się kolejny nabór do serwisu.

Jak analizować wykresy giełdowe

W razie pytań lub wątpliwości możesz pisać na adres: Pawel@StrefaInwestorow.pl (link sends e-mail).

Oto, co zyskujesz dołączając teraz do Strefy Inwestorów:
  • Blog inwestorski - najlepsza wiedza i doświadczenia z moich 19 lat nieprzerwanego inwestowania na GPW (analiza rynku i przede wszystkim akcji spółek notowanych na GPW), a w tym:
    • Komentarze giełdowe - omówienie sesji giełdowej - indeksy i wybrane spółki
    • Podsumowanie tygodnia - komentarz weekendowy - zobacz przykładowy wpis
  • Edukacyjny portfel inwestycyjny Strefy Inwestorów – praktyczne przykłady inwestowania w akcje, głównie z GPW w oparciu o analizę wykresów.
  • Edukacyjny portfel "Petard" – praktyczne przykłady inwestowania w akcje spółek z GPW w oparciu o analizę fundamentalną.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Ewy Walkowiak "W poszukiwaniu sygnałów" - techniki DiNapoli'ego na GPW.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Tomasza Krynickiego "Impuls i korekta" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Rafała Irzyńskiego "Fundamenty i Spekulacja" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Podcast "21% Rocznie EXTRA | Jak inwestować" - cotygodniowe omówienie sytuacji wybranych spółek z polskiej giełdy w przystępnej formie audio.
  • Pakiet Środy z Siłą Relatywną (SzSR), a w nim:
  • Artykuły edukacyjne - praktyczna wiedza w przystępnej formie, gotowa do zastosowania.
  • Dostęp do bieżących dyskusji w gronie innych inwestorów giełdowych.
Bonusy:
  • BONUS SPECJALNY ①: Miesięczny abonament w Sindicator.net - całkowicie bezpłatny dostęp do skanera rynku giełdowego na 1 miesiąc (dostępny od 30 czerwca 2024 r.).
  • BONUS SPECJALNY ②: WIDEO: Inwestowanie w wartość i inwestowanie we wzrost