Przejdź do treści

udostępnij:

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży det. spadł w VI do 7,7 proc. z 9,1 proc. w V - GUS

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej spadł w czerwcu do 7,7 proc. z 9,1 proc. w maju - podał GUS.

GUS podał, że spadek udziału sprzedaży przez Internet wykazały m.in. przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grupy „tekstylia, odzież, obuwie” (z 26,8 proc. przed miesiącem do 19,5 proc.), a także podmioty z grup „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (odpowiednio z 25,2 proc. do 21,8 proc.) oraz „meble, rtv, agd” (z 15,6 proc. do 14,1 proc.).

 

GUS podał, że w czerwcu w porównaniu z poprzednim miesiącem odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 7,5 proc.). (PAP Biznes)

 

map/ osz/

udostępnij: