Drill Deal: Borehole Alpha od Red Dev Studio zadebiutuje na PC 10 sierpnia
Na 10 sierpnia ustalono datę premiery gry Drill Deal: Borehole Alpha w wersji na PC, z portfolio produkcyjnego Red Dev Studio. To przedsmak tego, co spółka przygotowuje w pełnej wersji symulatora platformy wiertniczej, który trafi do sprzedaży 30 września. Rolę wydawcy pełni Ultimate Games.
- Miło mi poinformować, że od dziś na platformie Steam dostępna jest karta zapowiadająca Drill Deal: Borehole Alpha. To samodzielna gra o okrojonej zawartości względem pełnej wersji tytułu, jednak zachowująca pełne mechaniki użyte w symulatorze platformy wiertniczej, który zadebiutuje na Steamie 30 września – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio – Szykujemy dla graczy sporo niespodzianek i wyzwań. Do rozgrywki wprowadziliśmy zdarzenia losowe takie jak np. nagły sztorm, protesty ekologów, pojawią się także piraci. Dodatkowo wiele dostępnych elementów gry pozwoli na wprowadzenie kilku scenariuszy rozgrywki, z których każdy stawia przed graczem inne cele do zrealizowania – dodaje.
Drill Deal w zabawnym stylu umożliwi graczom godziny rozgrywki strategicznej. Gracz, który będzie sprzedawać cenne substancje i zwiększać wydajność swojej platformy wiertniczej, nie raz też odczuje dreszczyk emocji towarzyszący uderzeniu wiertła w podwodne pola naftowe.
Studio zaimplementowało zaawansowaną mechanikę gry – budowę i rozbudowę budynków, drzewka technologii i rozwoju, zakupy sprzętu i żywności, zatrudnianie załogi czy zarabianie pieniędzy na sprzedaży i kontraktach.
Rolę wydawcy projektu pełni spółka Ultimate Games.
Red Dev Studio kontynuuje przygotowania do rozpoczęcia produkcji dużego tytułu o roboczej nazwie Project X. – Produkcję rozpoczniemy po zakończeniu prac nad grą Drill Deal, co według założonych planów powinno nastąpić w ciągu najbliższych miesięcy – mówi Wojciech Sypko.
Aktualnie zespół pracuje nad wysokobudżetowym projektem Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021 roku.
O Red Dev Studio:
Red Dev Studio SA to spółka gamingowa założona w 2016 roku przez Wojciecha Sypko. Firma produkuje gry na platformy stacjonarne i mobilne. Strategią spółki jest dywersyfikacja źródeł przychodów poprzez stworzenie portfolio kilkunastu niskobudżetowych gier, które będą równolegle w sprzedaży na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier (m.in. Nintendo Switch, Steam). Spółka zakłada tworzenie w każdym kolejnym roku co najmniej 12 gier niskobudżetowych, co oznacza premierę nowej gry w każdym miesiącu oraz 1-2 gier o budżecie produkcyjnym powyżej 100 000 zł. Studio na bieżąco poszukuje nowych sposobów przedstawiania rozgrywki oraz własnego stylu graficznego. Koncentruje młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Nintendo, Steam, App Store oraz Google Play. Oprócz podstawowej działalności Red Dev Studio wykonuje także prace zlecone dla innych producentów, takie jak trailery i projekty gier.
Od 2019 roku Red Dev Studio jest notowane na rynku NewConnect.
Źródło: Spółka, #RDS
