Przejdź do treści

udostępnij:

Mazurska Manufaktura Alkoholi planuje do końca 2020 roku debiut na NewConnect

Mazurska Manufaktura Alkoholi planuje do końca 2020 roku zadebiutować na rynku NewConnect - podał producent kraftowych alkoholi mocnych w komunikacie prasowym.

W lipcu 2019 roku spółka pozyskała w ramach kampanii prowadzonej na jednej z platform crowdfundingowych 2,54 mln zł od ponad 1.000 nowych akcjonariuszy.

 

"Od tego czasu zrealizowaliśmy większość zakładanych celów, wśród których priorytetowe było doposażenie zakładu, zwiększenie skali produkcji, a także rozwój oferty o produkty kraftowe. Dodatkowo, w ramach ponadprogramowych działań, wprowadziliśmy na rynek linię produktów dezynfekujących pod marką MM Hygienic, a także stworzyliśmy i wprowadzili gamę importowanych kraftów: szkockiej whisky, ginu i dwóch rodzajów rumów karaibskich. Nasz zakład został wpisany na listę oficjalnych rozlewni wspomnianych produktów" – powiedział cytowany w komunikacie prezes spółki Jakub Gromek.

 

Przed debiutem na NC Mazurska Manufaktura Alkoholi planuje dodatkową emisję akcji serii E na platformie Crowdconnect. Środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na uruchomienie produkcji piwa Jurand w zabytkowym, ponad 100-letnim Browarze w Szczytnie, gdzie firma ma swoją siedzibę. (PAP Biznes)

 

wpo/ asa/

udostępnij: