Przejdź do treści

udostępnij:

Kampania reklamowa "Cyberpunk 2077" w telewizji ruszy od października (opis)

Kampania reklamowa gry "Cyberpunk 2077" w telewizji, druku, radiu i kinach rozpocznie się w październiku, a reklamy zewnętrzne pojawią się w listopadzie - poinformowali przedstawiciele spółki. Działania marketingowe firmy staną się bardziej intensywne w pierwszej połowie listopada.

Prezes Adam Kiciński podał podczas konferencji, że duża część wydatków marketingowych pojawi się od pierwszej połowy listopada. Dodał, że spółka planuje jeszcze kilka transmisji internetowych pt. "Night City Wire", na których prezentowane są szczegóły nadchodzącej gry "Cyberpunk 2077".

Premiera gry zaplanowana jest na 19 listopada.

Zarząd spodziewa się, że nakłady na marketing gry będą co najmniej trzy razy większe niż w przypadku poprzedniej gry "Wiedźmin 3".

"Przyspieszamy z kampanią w III kw., ale oczywiście główne wydatki pojawią się na kilka tygodni przed premierą i po niej. Spodziewamy się, że będzie ona co najmniej trzy razy większa niż w przypadku 'Wiedźmina 3'. Podkreślam, że nie podaliśmy wartości budżetu, ponieważ jest ona elastyczna (...), ostateczna wartość będzie zależała od oczekiwań dystrybutorów, analityków rynkowych i może się zmienić" - powiedział wiceprezes Piotr Nielubowicz.

(PAP Biznes), #CDR

kuc/ osz/

Zobacz także: CD Projekt SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: