Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży detalicznej spadł w VIII do 6,1 proc. z 6,5 proc. w VII - GUS
Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży detalicznej spadł w sierpniu do 6,1 proc. z 6,5 proc. w lipcu - podał GUS.
GUS podał, że w sierpniu w porównaniu z poprzednim miesiącem odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących o 7,8 proc.
Z danych GUS wynika, że spadek udziału sprzedaży przez Internet wykazały m.in. przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grupy „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (odpowiednio z 19,4 proc. do 19,3 proc.), a także podmioty z grup „tekstylia, odzież, obuwie” (z 16,8 proc. przed miesiącem do 15,7 proc.) oraz „meble, rtv, agd” (z 11,1 proc. do
10,9 proc.). (PAP Biznes)
map/ gor/
