Asbis I Rakuten TV rozpoczynają kampanie promocyjne w sieciach handlowych w Polsce | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
01 paź 2020, 10:17

Asbis I Rakuten TV rozpoczynają kampanie promocyjne w sieciach handlowych w Polsce

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, podpisał umowę dotyczącą współpracy promocyjnej z Rakuten TV, stając się Dystrybutorem promującym Rakuten TV w sieciach handlowych na wybranych rynkach, w tym na rynku polskim.

Vouchery detaliczne Rakuten TV są obecnie dystrybuowane przez wiodące sieci handlowe, takie jak RTV Euro AGD, Media Expert, MediaMarkt. W październiku w Media Expert oraz RTV Euro AGD ruszy pierwsza w Polsce wspólna promocja ASBIS i Rakuten TV, m.in. do pudełkowych wersji procesorów o różnej wydajności do komputerów stacjonarnych firmy AMD Ryzen (od podstawowego trzeciego poziomu do wyższego piątego, siódmego i najwyższego dziewiątego) oraz sprzętu AGD firmy Redmond będzie można otrzymać voucher Rakuten TV.

epay Polska, spółka zależna Euronet Worldwide, światowego dostawcy usług płatności elektronicznych, odpowiada za operacje techniczne i rozliczeniowe kuponów detalicznych Rakuten TV w Polsce.

Dystrybucja cyfrowa (ESD) usług VoD, której częścią jest współpraca z Rakuten TV, stanowi obecnie około połowy wszystkich transakcji ESD w ASBIS i nadal dynamicznie rośnie na wszystkich głównych rynkach, na których firma prowadzi działalność i rozwija ESD.

Rakuten TV to pierwsza platforma wideo na żądanie (VoD) w Europie łącząca różne rodzaje usług wideo na żądanie. Dzięki transakcyjnej usłudze wideo na żądanie (TVoD) Rakuten TV miłośnicy kina otrzymują prawdziwie kinowe wrażenia mogąc oglądać na platformie najnowsze produkcje filmowe. Rakuten TV, który dostępny jest w Polsce od 2019 roku, jest znany z możliwości szybkiego dostarczania najnowszych produkcji filmowych z międzynarodowych studiów firmowych w jakości Full HD i Ultra HD, z dubbingiem w języku polskim. Pozwala to miłośnikom kina i poszukiwaczom dobrej rozrywki być na bieżąco z trendami światowego kina oraz programami rozrywkowymi dostępnymi online.

Wszystkie elektroniczne urządzenia konsumenckie i AGD kwalifikują się do otrzymania specjalnych kodów Rakuten TV, gwarantujących wypożyczenie 2, 5 lub 10 filmów w okresie aktywacji, który trwa do jednego roku. W październiku tego roku ruszą wspólne akcje promocyjne Rakuten TV oraz ASBIS w sieciach handlowych Media Expert oraz RTV Euro AGD w Polsce – do komponentów IT zostaną dodane vouchery Rakuten TV, m.in. do wersji pudełkowych procesorów do komputerów stacjonarnych firmy AMD RYZEN 3, 5, 7 i 9 oraz sprzętu AGD firmy Redmond (blendery, czajniki, grille elektryczne i multicookery).

ASBIS posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze dystrybucji usług elektronicznych (ESD) oraz podpisane umowy dystrybucyjne z czołowymi producentami na świecie. Pierwsze wdrożenie ESD Grupa przeprowadziła ponad 10 lat temu, będąc partnerem dystrybucyjnym firmy AVG, która obecnie należy do światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa cyfrowego i prywatności – firmy Avast. Współpraca ta trwa do dziś.

Siarhei Kostevitch, CEO i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc, powiedział: „ASBIS od wielu lat rozwija usługi z sektora cyfrowej dystrybucji oprogramowania. Nasza umowa z RAKUTEN TV w Polsce to kolejny krok na drodze do umocnienia pozycji ASBIS w tym sektorze. Usługi VOD, tak jak inne usługi płatnego dostępu do treści on-line, rozwijają się obecnie bardzo dynamicznie na całym świecie. O tym, jak są potrzebne przekonaliśmy się w ciągu ostatnich kilku miesięcy, kiedy większość naszego życia przeniosła się do Internetu. Zdecydowanie chcemy być częścią tego wzrostowego rynku, jakim jest sektor cyfrowej dystrybucji oprogramowania” – powiedział Siergiej Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.

Elektroniczna platforma dystrybucyjna ASBIS (ESD) to idealne rozwiązanie dla sprzedawców detalicznych, sklepów internetowych i firm telekomunikacyjnych, pozwalające im poszerzyć swoje portfolio o usługi dodane w dziedzinie mediów cyfrowych, ubezpieczeń czy bezpieczeństwa. Platforma umożliwia sprzedaż nie tylko pojedynczych produktów, ale także tworzenie pakietów usług z różnymi programami, a nawet usługami własnymi sprzedawcy. Transfer kluczy licencyjnych od producentów do klientów końcowych jest natychmiastowy.

„Stawiamy sobie bardzo ambitny cel w sektorze ESD – chcemy być wiodącym dostawcą różnorodnych usług cyfrowych opracowanych na urządzenia mobilne i stacjonarne na naszych rynkach. Mamy bardzo dobrą platformę dopasowaną do potrzeb sieci handlowych. Mamy też podpisane umowy w zakresie cyfrowej dystrybucji z światowymi liderami, o których będziemy informować wkrótce” – dodał Siergiej Kostevitch.

O ASBIS:

ASBISc Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej (IT) na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA): Europie Środkowo-Wschodniej, republikach nadbałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, łączącym szeroki zasięg geograficzny działalności z szerokim portfolio produktów dystrybuowanych w modelu "one-stop-shop".

ASBIS Enterprises Plc ma siedzibę na Cyprze i specjalizuje się w dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwiązań mobilnych, komponentów IT i peryferiów, a także szerokiej gamy produktów informatycznych i urządzeń cyfrowych. Spółka założona została w roku 1990, prowadzi obecnie sprzedaż w 56 krajach świata.

Grupa dystrybuuje produkty wielu producentów oraz jest producentem marek: Prestigio (tablety, pamięci zewnętrzne, urządzenia GPS i car-DVR, multiboardy, itp.), Canyon (power banki, produkty sieciowe i inne urządzenia peryferyjne) i Perenio („IoT”).

ASBIS posiada podmioty zależne w 27 krajach, zatrudnia blisko 1 800 osób i zaopatruje około 20 tysięcy klientów. W 2019 roku sprzedaż Grupy przekroczyła 1,9 mld USD.

Od października 2007 roku Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie pod symbolem ASB (ASBIS).

O Rakuten TV:

Rakuten TV to pierwsza platforma wideo na żądanie w Europie łącząca usługi TVOD (Transactional Video on Demand), AVOD (Advertising video-on-demand) i SVOD (Subscription video-on-demand), zapewniając użytkownikom wszechstronne treści z całego świata dostępne za jednym kliknięciem.

Podczas gdy usługa TVOD Rakuten TV zapewnia prawdziwie kinowe wrażenia dzięki najnowszym produkcjom filmowym, usługa AVOD oferuje szeroki wybór kanałów tematycznych za darmo, w tym filmy, Euronews, Kids TV, Viki, Documentaries i Rakuten Stories - kanał zawierający oryginalne i ekskluzywne treści wyprodukowane przez Rakuten TV. W ramach subskrypcji platforma udostępnia międzynarodową usługę SVOD, Starzplay, jako dostawcę treści premium w postaci filmów i seriali telewizyjnych.

Rakuten TV jest dostępny w 42 krajach europejskich i stanowi część Rakuten, Inc., jednej z wiodących na świecie firm świadczących usługi internetowe, oferującej szeroki wachlarz usług dla konsumentów i firm, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce, fintech i treści cyfrowych.

Rakuten, z siedzibą w Japonii, jest również znany ze współpracy z FC Barcelona, NBA, Golden State Warriors, Davis Cup i Spartan Race.

Źródło: Spółka, #ASB

Zobacz także: ASBISc Enterprises PLC - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości