Przejdź do treści

udostępnij:

Obroty sklepów małoformatowych w okresie 15.03-15.09 wzrosły rdr o 6,0 proc. - PIH, CMR

Obroty sklepów małoformatowych w okresie 15.03-15.09 wzrosły rdr o 6,0 proc. - wynika z szacunków Polskiej Izby Handlu i firmy badawczej CMR.

"Jak pokazują dane CMR, w ostatnich 26 tygodniach ich łączne obroty były o 6 proc. wyższe niż przed rokiem, mimo że liczba transakcji spadła w tym czasie o 16 proc." - napisano.

 

"Duże wzrosty w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej odnotowały wszelkie kategorie kulinarne, nabiałowe, produkty do pieczenia. Klienci sklepów małoformatowych więcej niż przed rokiem wydali w tym czasie również na alkohol - głównie wódki czyste, wina i whisky, a także produkty tytoniowe. Spadki notowały natomiast napoje i kategorie impulsowe – lody, słodycze w małych opakowaniach, ale także gumy do żucia czy musy owocowe" - dodano. (PAP Biznes)

 

map/ asa/

udostępnij: