Przychody BoomBitu wzrosły we wrześniu do 14,24 mln zł - szacunki (opis)
BoomBit szacuje, że przychody spółki wzrosły we wrześniu do 14,24 mln zł z 11,92 mln zł w sierpniu - poinformowała spółka w komunikacie.
Spółka szacuje, że koszty prowizji platform dystrybucyjnych (Google, Apple) spadły we wrześniu do 0,78 mln zł wobec 0,99 mln zł w sierpniu. Koszty kampanii marketingowych (tzw. user aquisition) wzrosły we wrześniu do 6,9 mln zł z 5,53 mln zł w sierpniu. Firma wypracowała w minionym miesiącu 6,56 mln zł marży (przychody pomniejszone o koszty prowizji i marketingu) wobec 5,4 mln zł w sierpniu.
W segmencie prostych gier tzw. hypercasual przychody pomniejszone o koszty marketingu i prowizji wyniosły ok. 4,4 mln zł i wzrosły o 39 proc. w porównaniu z sierpniem - jest to najwyższy wynik miesięczny segmentu w historii grupy.
W trzecim kwartale szacunkowe przychody z gier wzrosły do 36 mln zł wobec 32 mln zł w drugim kwartale. Narastająco za dziewięć miesięcy roku, szacunkowe przychody z gier grupy wyniosły ok. 105 mln zł, a nakłady marketingowe ok. 52 mln zł.
We wrześniu łączna ilość pobrań gier BoomBit spadła do ok. 16 mln z 19 mln w sierpniu.
"Najpopularniejszymi grami w tym miesiącu były 'Slingshot Stunt Driver' - gra stworzona przez należące do BoomBit studio TapNice, która we wrześniu zanotowała 3,5 mln pobrań, a od premiery została pobrana blisko 8 milionów razy. Na koniec miesiąca łączna liczba pobrań gier BoomBit przekroczyła poziom 164 mln licząc od początku 2020 roku" - podano w komunikacie prasowym.
(PAP Biznes), #BBTkuc/ osz/
