Przejdź do treści

udostępnij:

Far From Home rozwija studio i pierwszy autorski projekt

Po oficjalnym zaprezentowaniu spółki w prasie gamingowej, krajowej i zagranicznej, pojawiło się ponad 140 publikacji opisujących grę oraz studio Far From Home. W międzyczasie do zespołu dołączyli kluczowi specjaliści w zakresie marketingu i komunikacji. Spółka osiągnęła też kolejny produkcyjny milestone, kończąc etap draft-demo.

Prasa branżowa okazała niezwykłe zainteresowanie grą już w dzień ogłoszenia produkcji. Project Oxygen, nad którym pracuje spółka, zebrał szereg pozytywnych opinii i został przyrównany do bestsellerów takich jak Metro i Subnautica. Natomiast informacje o spółce pojawiły się między innymi w najważniejszych portalach gamingowych w Polsce i na świecie, takich jak: GamesRadar, Gameindustry.biz czy Gry-Online.pl.  

– Szacujemy, że liczba odsłon artykułów w globalnych mediach społecznościowych i poza, przekroczyła 2,2 mln wyświetleń w dniach 22 - 25 lipca 2020 r. Jednym z większych osiągnięć w ogłoszeniu Spółki była publikacja w Official PlayStation Magazine UK, a w szczególności znalezienie się na okładce magazynu, obok takich tytułów jak Cyberpunk 2077, Star Wars: Squadrons czy Marvel’s Avengers. – komentuje Andrzej Blumenfeld, prezes Far From Home. – Całkowity zasięg portali prasowych, w jakich przedstawiono nasze studio oraz nadchodzącą grę Project Oxygen przekroczył miliard unikalnych użytkowników (Unique Monthly Visitors).

Artykuły pojawiły się w szeregu języków z każdego zakątka globu. O Far From Home można obecnie przeczytać w języku angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim a nawet chińskim. Poza Polską wywiady z przedstawicielami Far From Home pojawiły się między innymi w gamesindustry.biz, powerup-gaming.com, 80.lv a także well-played.com.au. Spółka zmierzająca na NewConnect nie umknęła też uwadze czujnej prasy biznesowej, a artykuły pojawiły się w ponad 20 czołowych polskich portalach o tematyce finansowej. 

W ostatnich tygodniach Far From Home wzmocnił Zarząd oraz Radę Nadzorczą, pozyskując doświadczonych specjalistów. CMO został mogący pochwalić się licznymi sukcesami w obszarze marketingu Paweł Jawor, natomiast do rady nadzorczej dołączył Przemysław Barankiewicz, wiceprezes CFA Society Poland oraz uznany ekspert w obszarze rynków kapitałowych i standardów raportowania. 

– Wsparcie procesów marketingowych wiedzą i kontaktami Pawła już na wczesnym etapie produkcji traktujemy jako element strategii Community Driven Development - o jego doświadczeniu świadczy praca dla takich firm jak Zynga, Techland czy Larian Studios. Natomiast Przemysław jest cenionym autorytetem w zakresie standardów etycznych, ekonomistą i komentatorem rynkowym. W przeszłości pełnił funkcję m.in. redaktora naczelnego Bankier.pl, internetowej odsłony "Pulsu Biznesu" i Chief Digital Officer polskiej części koncernu Bonnier. - podkreśla prezes.

Spółka obecnie rozszerza swój zespół produkcyjny o część artystyczną, która umożliwi osiągniecie najwyższej dostępnej jakości, przy użyciu najnowszej wersji silnika Unreal Engine. 

 – We wrześniu nastąpił pozytywny odbiór Draft - Demo czyli drugiego kamienia milowego projektu. Oznacza to, że produkcja przebiega zgodnie z zakładanym planem - kończy Blumenfeld. 

Wrocławskie studio Far From Home zostało założone przez utalentowanych twórców mogących pochwalić się doświadczeniem zdobytym przy znanych produkcjach, takich jak Dead Island, Dying Light, Divinity: Original Sin, czy The Medium. Zespołem kieruje Andrzej Blumenfeld, który pracował m.in. nad Dying Light 2 jako Lead Gameplay Programmer. Studio opracowało wersję prototypową gry, która zyskała aprobatę grupy konsultantów, ekspertów i dziennikarzy, zdobywając tym samym zielone światło na rozpoczęcie preprodukcji. Budżet produkcyjny Project Oxygen wynosi 5 milionów złotych.

O Far From Home:

Far From Home to wrocławskie studio gamedeveloperskie, którego pracownicy posiadają doświadczenie przy pracy zarówno nad produkcjami AAA jak i indie w firmach takich jak Techland, Larian Studios, Farm 51 czy Bloober Team. Spółka chce skupić się na tworzeniu gier akcji z rozwiniętymi elementacji narracyjnymi. Pierwsza gra studia, powstający na silniku Unreal Engine „Project Oxygen”, ma należeć do segmentu AA+. W planach wydawniczych przewidziane są jego wersje na PC, PS5 oraz XboX Series X.

Źródło: Spółka

udostępnij: