Carbon Studio rozpoczyna kampanię swojego największego projektu Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall
Carbon Studio SA, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR, rozpoczyna kampanię promocyjno-reklamową swojego największego projektu – Tempestfall – osadzonego w uniwersum Warhammer Age of Sigmar. Przygodowa gra akcji pozwoli graczom wcielić się w postać Lorda Arcanum i przez siedem godzin rozgrywki walczyć z przeciwnikami w Królestwach Śmiertelników. Właścicielem praw do marki Warhammer jest notowany na londyńskiej giełdzie Games Workshop. Gra autorstwa Carbon Studio przeznaczona jest na popularne platformy VR: PC VR, Oculus Quest, Oculus Quest 2. Premiera tytułu planowana jest w 2021 roku.
- Rozpoczynamy kampanię kolejnego autorskiego projektu skoncentrowanego wokół magicznej walki w wirtualnej rzeczywistości. Tym razem rozgrywka odbywa się popularnym świecie fantasy, stworzonym przez Games Workshop – Warhammer Age of Sigmar. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. Wspólnie z właścicielem marki, który jest jednocześnie globalnym wydawcą gier bitewnych i twórcą miniaturek fantasy, przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że wreszcie możemy zaprezentować efekty prac naszych zespołów – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
W Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall gracz wcieli się w postać Lorda Arcanum, który stoczy walki z przeciwnikami w walce wręcz. W tym celu wykorzystywać będzie system oparty na gestach rąk, zaimplementowany w grze. Razem z towarzyszami wyrusza na misję do straszliwej krainy Shyish by ocalić Siły Porządku przed złowrogą intrygą. – Gracze mogą liczyć na sporą dawkę emocji i mnóstwo niespodzianek w walce. Niezależnie od tego, czy władamy ostrzem, czy magicznym kosturem, różne ruchy wykonane za pomocą kontrolerów VR przyniosą inne, często zaskakujące efekty. Warto wspomnieć, że Tempestfall jest pierwszym projektem w uniwersum Warhammer Age of Sigmar zaprojektowanym dla wirtualnej rzeczywistości – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.
Wraz z rozpoczęcia kampanii Carbon Studio udostępniło stronę dedykowaną grze oraz zaprezentowało screenshoty i trailer projektu. Ruszyła także karta Steam projektu. Gra będzie dostępna w kilku językach: angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, rosyjskim oraz uproszczonym chińskim. Tempestfall będzie dostępny na wszystkich popularnych platformach VR: PC VR, Oculus Quest oraz Oculus Quest 2. Premiera planowana jest w 2021 roku.
- Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w fantastycznym świecie, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród m.in. na Indie Prize w Kolonii, Casual Connect w Azji, Respawn 2017. The Wizards była także kilkakrotnie nominowana do nagrody w kilku kategoriach na Game Access w Brnie, czy White Nights w Pradze. Jest nam niezmiernie miło, że gracze pokochali stworzony przez nas świat, który z miesiąca na miesiąc zyskuje nowych odbiorców. Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność. Dotychczasowe opinie graczy oraz obecny kształt projektu już teraz pozwalają nam sądzić, że tak właśnie będzie. Jesteśmy dobrej myśli – informuje Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio.
Więcej o Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall na: www.tempestfall.com
Carbon Studio szykuje się do debiutu na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W tym celu, spółka zawarła umowę z domem maklerskim INC SA, który zajmie się kompleksową obsługą procesu, w szczególności przygotowaniem dokumentacji oraz wprowadzeniem akcji do obrotu na rynek główny GPW.
O Carbon Studio:
Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Twórcy świetnie ocenianej gry The Wizards (80/100 pkt na Metacritic i 83 proc. pozytywnych komentarzy na platformie Steam). We wrześniu 2019 roku studio podpisało umowę licencyjną na produkcję gry komputerowej z wiodącym wydawcą miniaturek i gier bitewnych, Games Workshop. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum Warhammer Age of Sigmar, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych.
Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii.
Od grudnia 2019 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect. W 2021 roku Carbon Studio zamierza przenieść akcje spółki na rynek główny GPW.
O Games Workshop®:
Games Workshop® Group PLC (LSE:GAW.L), z siedzibą w Nottingham, Wielka Brytania, produkuje najlepsze miniatury fantasy na świecie. Games Workshop projektuje, produkuje, sprzedaje i dystrybuuje swój asortyment gier, miniaturowych żołnierzy, powieści i zestawów modelarskich Warhammer®: Age of Sigmar® i Warhammer® 40.000 poprzez ponad 529 własnych sklepów (markowych) Games Workshop® lub Warhammer®), sklep internetowy www.games-workshop.com oraz niezależne kanały sprzedaży detalicznej w ponad 50 krajach świata. Więcej informacji na temat Games Workshop i innych powiązanych z nim marek i asortymentów produktów (w tym naszego działu publikacji "Black Library" i naszego specjalnego studia miniatur żywicznych "Forge World") można znaleźć na stronie www.games-workshop.com.
Źródło: Spółka, #CRB