Przychody BoomBitu spadły w październiku do 12,6 mln zł - szacunki
BoomBit szacuje, że przychody spółki spadły w październiku do 12,6 mln zł z 14,2 mln zł we wrześniu - poinformowała spółka w komunikacie.
Spółka szacuje, że koszty prowizji platform dystrybucyjnych (Google, Apple) spadły w październiku do 0,62 mln zł wobec 0,78 mln zł we wrześniu. Koszty kampanii marketingowych (tzw. user aquisition) wyniosły 6,23 mln zł wobec 6,9 mln zł we wrześniu.
Firma wypracowała w minionym miesiącu 5,8 mln zł marży (przychody pomniejszone o koszty prowizji i marketingu), o 12 proc. mniej niż miesiąc wcześniej. W segmencie prostych gier, tzw. hypercasual, przychody pomniejszone o koszty marketingu i prowizji wyniosły 4 mln zł i były o 10 proc. niższe niż przed miesiącem.
Narastająco w okresie styczeń–październik szacunkowe przychody grupy BoomBit wyniosły ok. 118 mln zł, a nakłady marketingowe ok. 58 mln zł.
W październiku 2020 łączna liczba pobrań gier BoomBit wyniosła ok. 14 mln.
"Najpopularniejsze gry w październiku to 'Slingshot Stunt Driver', gra stworzona przez należące do grupy BoomBit studio TapNice, która w ubiegłym miesiącu zanotowała ponad 3,3 mln pobrań (łącznie od debiutu w sierpniu liczba pobrań tej gry przekroczyła 11 mln), oraz gra 'Guns Master', która od debiutu we wrześniu zanotowała już ponad 3 mln pobrań" - napisano w komunikacie prasowym.
Łączna liczba pobrań gier od początku roku przekroczyła 178 mln.
(PAP Biznes), #BBTkuc/ asa/
