Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody Grupy BoomBit w październiku 2020

W październiku 2020 przychody z gier Grupy BoomBit pomniejszone o koszty marketingu związane z pozyskiwaniem użytkowników oraz prowizji platform dystrybucyjnych wyniosły ok. 5,8 mln PLN w porównaniu do ok. 6,6 mln PLN we wrześniu (-12% m/m). W segmencie hyper-casual przychody pomniejszone o koszty marketingu i prowizji wyniosły 4 mln PLN i pozostają na rekordowych poziomach w historii Grupy (4,4 mln PLN we wrześniu br.).

W październiku łączne przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły ok. 12,6 mln PLN (-11% m/m). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie ok. 6,2 mln PLN (-10% m/m), natomiast koszty prowizji platform 0,6 mln PLN (-20% m/m). W październiku Grupa nie miała już przychodów z gry Tanks A Lot!, dla której umowa wydawnicza wygasła we wrześniu.

Narastająco w okresie styczeń – październik 2020 szacunkowe przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły ok. 118 mln PLN, a nakłady marketingowe ok. 58 mln PLN.

W październiku 2020 łączna ilość pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła ok. 14 mln. Najpopularniejsze gry w październiku to Slingshot Stunt Driver, gra stworzona przez należące do Grupy BoomBit studio TapNice, która w ubiegłym miesiącu zanotowała ponad 3,3 mln pobrań (łącznie od debiutu w sierpniu ilość pobrań tej gry przekroczyła 11 mln), oraz gra Guns Master, która od debiutu we wrześniu zanotowała już ponad 3 mln pobrań. Na koniec października łączna liczba pobrań gier BoomBit przekroczyła poziom 178 mln licząc od początku 2020 roku.

W listopadzie Grupa planuje wydanie kolejnych gier hyper-casual. Z kolei na platformie Nintendo Switch Grupa BoomBit ma obecnie 12 tytułów, a w drugiej połowie listopada planowane jest wydanie wersji Ramp Car Jumping na tę platformę.

Według opublikowanego w październiku przez branżowy portal Apptopia.com rankingu – po III kwartałach 2020 BoomBit jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się twórców gier hyper-casual na świecie, obok tak znanych firm jak Rollic Games czy HOMA Games. Obecnie w portfolio mamy kilkanaście gier hyper-casual, a najpopularniejsze z nich notują 500 tys. – milion pobrań miesięcznie, nie wliczając miesięcy w których debiutują, kiedy to liczba pobrań jest naturalnie wyższa. W najbliższych tygodniach zadebiutują kolejne gry hyper-casual, zarówno produkowane przez wewnętrzne zespoły, jaki i zewnętrznych developerów. Wyniki osiągane przez nasze gry mierzone liczbą pobrań i generowanymi przychodami potwierdzają, że decyzja o ponownej koncentracji na grach hyper-casual była doskonałym posunięciem strategicznym i są dowodem naszych wysokich kompetencji w tym perspektywicznym segmencie. Pracujemy też nad kolejnymi tytułami na Switcha – komentuje Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit S.A.

W październiku wypracowaliśmy 12,6 mln PLN przychodów łącznie i 5,8 mln PLN przychodów pomniejszonych o koszty UA i prowizji, co jest jednym z najlepszych miesięcznych wyników w tym roku, zbliżonym do rekordowych wyników marca i września. Jest to bardzo dobry wynik zważywszy, że w tym miesiącu nie mieliśmy już przychodów z gry Tanks A Lot! - dodaje Hannibal Soares, Wiceprezes zarządu BoomBit S.A.

O Grupie BoomBit:

BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android oraz Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Archery Club, Darts Club, Ramp Car Jumping, Bike Jump, Slingshot Stunt Driver oraz Car Mechanic.

Źródło: Spółka, #BBT

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: