Przejdź do treści

udostępnij:

Creepy Jar publikuje wyniki finansowe za III kwartał 2020 roku

Do 30,6 mln zł wzrosły przychody Creepy Jar na koniec trzeciego kwartału bieżącego roku. To o ponad 560% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Stan gotówki w kasie na koniec kwartału zwiększył do 24 mln zł.

Niespełna 7.6 mln zł wyniosły przychody ze sprzedaży Creepy Jar w minionym kwartale. To blisko 3-krotnie więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Świetne wyniki to konsekwencja wprowadzenia do gry GREEN HELL trybu kooperacji (CO-OP MODE UPDATE). Niewielka strata netto w trzecim kwartale 2020 r. (275 tys. zł), to następstwo ujęcia w księgach rachunkowych niegotówkowych kosztów związanych z „Programem Motywacyjnym na lata 2020-2022”.

– Operacja księgowa ma charakter niepieniężny, a faktyczną kondycję spółki w minionym kwartale pokazują przepływy pieniężne netto w wysokości 5.5 mln zł i gotówka w kasie, która zwiększyła się do 24 mln zł z 18.5 mln zł na koniec drugiego kwartału. Dodatkowo na koniec września mieliśmy 3.6 mln zł należności krótkoterminowych. Liczymy też, że dodatni wpływ na wyniki 2020 r. będzie miała także pozytywna interpretacja w zakresie opodatkowania dochodów z IP BOX - podkreśla Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Na wyniki finansowe Creepy Jar w 2020 r. będzie miała również wpływ premiera GREEN HELL na Nintendo Switch, która miała miejsce w październiku bieżącego roku oraz promocja cenowa gry związana z okresem świątecznym.

– Nie znamy jeszcze wyników sprzedaży na Switchu, ale odbiór gry jest bardzo dobry. Wydaje nam się, że potencjał gry na wszystkie trzy główne konsole sumarycznie bardzo wysoki. – podsumowuje Krzysztof Kwiatek. Premiera GREEN HELL na konsole Xbox i PlayStation spodziewana jest na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2021 roku.

O Creepy Jar:

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 14 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: Spółka, #CRJ

udostępnij: