Przejdź do treści

udostępnij:

Mercator planuje rozszerzyć ofertę na sektory pozamedyczne i na rynek konsumencki

Mercator Medical chce wyjść ze swoim asortymentem poza obszar medyczny m.in. do branży beauty (salony fryzjerskie, kosmetyczne, manicure), do punktów weterynaryjnych i branży hotelarsko-gastronomicznej - podała spółka w komunikacie. Grupa pracuje też nad stworzeniem linii rękawic, które będą przeznaczone dla gospodarstw domowych.

"Ta zmiana wiąże się również z przyjęciem przez Grupę nowego podejścia do sprzedaży. Jej asortyment ma być łatwiej dostępny, dlatego też spółka zamierza prowadzić szeroko zakrojone działania w obszarze e-commerce” - podano w komunikacie.

Jak dodano, rękawice do użytku w gospodarstwach domowych mają też być “szeroko dostępne w popularnych sieciach handlowych”.

W związku z rozszerzeniem oferty grupa finalizuje proces rebrandingu, polegający na zmianie logotypu przy zachowaniu dotychczasowej nazwy korporacyjnej. Z logotypu zniknąć ma słowo „Medical”.

Mercator Medical to producent i dystrybutor jednorazowych rękawic medycznych, ochronnych i gospodarczych, opatrunków medycznych oraz medycznych produktów z włókniny. Produkty grupy są obecnie stosowane w szpitalach, ambulatoriach, gabinetach i klinikach specjalistycznych.

Zarząd informował na poprzednich konferencjach, że spółka pracuje nad nową strategią i chce rozszerzyć działalność na sektory niemedyczne. Na koniec września grupa dysponowała ok. 381,4 mln zł gotówki netto.

(PAP Biznes), #MRC

sar/ ana/

Zobacz także: Mercator Medical SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: