Przychody gry "Fishing Clash" w listopadzie wyniosły ok. 7 mln USD - Sensor Tower
Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wyniosły w listopadzie ok. 7 mln USD, czyli o około 2 mln USD mniej niż w październiku - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 1,1 mln razy wobec 1,4 mln w październiku.
Szacunkowe przychody gry w sklepie Google wyniosły ok. 4 mln USD, a w sklepie Apple ok. 3 mln USD. W sklepie Google Play pobrano grę ok. 1 mln razy, a w App Store ok. 100 tys. razy.
Sensor Tower oszacował, że łączne przychody wszystkich gier Ten Square Games w listopadzie wyniosły 9 mln USD, o około 1 mln USD mniej niż w październiku. Gry spółki pobrano w minionym miesiącu łącznie ok. 3 mln razy, o około 1 mln mniej niż miesiąc wcześniej.
Nową grę studia, "Hunting Clash", pobrano w listopadzie 1 mln razy, o 200 tys. mniej niż miesiąc wcześniej. Gra osiągnęła - według szacunków Sensor Tower - 600 tys. USD przychodów, tyle samo co w październiku.
Sensor Tower podał, że gra Ten Square Games, "Wild Hunt", w listopadzie przyniosła w obu sklepach na urządzeniach mobilnych łącznie ok. 140 tys. USD przychodów (tyle samo co w październiku) i została pobrana 320 tys. razy (100 tys. pobrań mniej niż w październiku).
Tytuł "Let's Fish" - według szacunków - wypracował 36 tys. USD przychodów i był pobrany 28 tys. razy.
W raporcie za trzeci kwartał Ten Square Games podało, że wyniki dwóch innych nowych gier - "Flip This House" i "Solitales" - okazały się słabsze niż oczekiwano, w związku z czym firma podjęła decyzję o zaprzestaniu ich rozwijania. Według Sensor Tower, przychody tych gier w listopadzie wyniosły po ok. 60 tys. USD.
Firma Sensor Tower oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD.
(PAP Biznes), #TENkuc/ asa/